![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf 2
* Achterklepspoiler gti met boutjes 25 euro * Achterlichtunits 10 euro per set * Verlaagde achterveren 40 mm 15 euro * Afdekkap zekeringkast 5 euro * 2 x Asbak 5 euro * Binnenverlichting 5 euro * Contactslot 10 euro * Caliber basscontrol, hiermee regel je de bass en helderheid van je versterker binnen handbereik 15 euro * Brandstofverdeler? gti 8v ev motor 15 euro * Dikke hendels 5 euro * Distrubutiekap ev 10 euro * Dunne hendels met mfa 10 euro * Dynamo 1.3 25 euro * Module ev motor 25 euro * Ev nokkenas 35 euro * Hoofdremcilinder 7,50 euro * Inlaatspruitstuk ev 35 euro * Kachelmotor 10 euro * Originele veren (dempers zijn lek) 10 euro * Kleppendeksel ev 15 euro * afdichtkap achterklep en spoiler boven kentekenplaat afdichtkap 5 euro spoiler 5 euro * Extra luchtfilter in voorscherm 5 euro * Module mh motor 25 euro * Motorsteun 1.3 10 euro * Originele vw boxen in dashbord 15 euro * Peilstok 5 euro * Pookknop 5 euro * Ruitewisser motor achter 5 euro * Samsung autolader 5 euro * Schakelaars 15 euro voor alles * Schakelstuk 1.3 7,50 euro * Diverse luchtfilterhuis golf 1, 10 euro luchtfilterhuis golf 2, 10 euro voor de rest op de foto moet je maar laten weten * Speakerroosters doorsnee 10 cm 5 euro * Spinnekoppen 10 euro per stuk * Thuiskomer 15 euro * Thuiskomer incl. krik, wielsleutel en sleutel 10/13 25 euro * 2 x Uitlaat eindemper golf 2 1.3 35 euro * Uitlaat eindemper golf 3 1.6 45 euro * Originele veerpoten voorkant 25 euro per stuk 40 euro per set * Verlaagde veerpoot 1 stuk, merk onbekend 30 euro * Caliber versterker, 2 kanaals, defekt, beveiliging slaat er telkens in 15 euro * Pioneer versterker, 4 kanaals, defekte uitgang 15 euro * Vw embleem achterkant 5 euro * Vw mapje met boekjes 5 euro * Witte achterlichten 25 euro * Zekeringkast 1.3 10 euro * Zwarte achterlicht 1 stuk 10 euro * Spoorverbreders 4 x 100, halve centimeter dik 25 euro * Intercooler audi 15 euro * Voorpijp voor gti 79kw, met lege katalysator, en goed lambda sonde 65 euro Alle prijzen zijn vraagprijzen..........goed bod is altijd welkom onderdelen kunnen bij mij thuis in doetinchem of op mijn werk in deventer opgehaald worden voor meer info kun je bellen: 0646417714, bellen met anoniem wordt niet opgenomen
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! Last edited by J.L. tuning : 18-05-2007 at 08:46. |
|
||||
|
||||
![]() WTF, hoe krijg ik die foto's kleiner dan?
|
|||
|
|||
![]() even bewerken onder je rechter muis knop
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
allemaal per stuk? normaal zet ie ze net zo klein neer als de laatste 3, maar nu niet
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() up
goed bod is ook welkom.........
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() kan je die foto's echt niet ff verkleinen met een progje????
http://www.google.nl/search?hl=nl&q...nG=Zoeken&meta= dit is echt onleesbaar (en daardoor eigenlijk ook onacceptabel) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik snap gewoon niet waarom er een aantal foto's wel gewoon klein zijn, maar de andere niet, ze zijn allemaal tegelijk geupload en allemaal dezelfde grote, ik zal eens kijke wat ik kan doen
|
||||
|
||||
![]() tnx alvast
|
|
||||
|
||||
![]() up