![]() |
|
||||
|
||||
![]() tijdje terug heb ik mijn trekhaak verwijderd alleen nu zit er een gat in mijn bumper.. erg fijn..
![]() of kan ik beter opzoek naar een andere achterbumper?
|
||||
|
||||
![]() als je het wilt laten doen ben je goedkoper om gewoon een andere bumper te halen.
kosten ook niet meer de wereld. welk model hebben we het over eigenlijk?
|
||||
|
||||
![]() vento
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat klopt.. woon jij trouwens in gorredijk? stations straat? of hoe het daar ook maar heet.. ? en toer je ook wel eens door luinjeberd/tjalleberd..? andere bumper is me laatste optie, de meeste vento's zijn al voorzien van trekhaak.. en dan zit je weer met dure spuitkosten..
Volkswagen jetta mk v tdi @ A8 stars ![]() Citroen AX 1.6 Gti Last edited by TTF : 14-02-2007 at 23:12. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jup.. hoofdstraat .. en ben vaak in Luinjeberd idd ![]() vandaag ook de XSI ingeruild en een Vento gekocht dus we kunnen nu praten ![]()
|
||||
|
||||
![]() was namelijk vandaag nog in gorredijk, zag de cabrio wel staan.. en ik woon in luinjeberd.. dus heb je auto wel een paar x zien staan .. daar in de bocht geloof ik..
vento gekocht? dat vraagt om fotos, specs, enz..
|
||||
|
||||
![]() morgen ophalen... vrijdag verlagen en dan pas foto's (xenon komt dan later)
![]() cabrio staat er idd wat zielig bij maar goed.. die komt strax wel weer ![]() BTW heeft auto demontage Slootstra niks ? of Schaap en Bron ? bel deze gast ook eens hij woont dichtbij en zit bij mij in de klas ![]()