![]() |
|
|||
|
|||
![]() oke dit is het geval
ik heb hier een mk1 uit '78 staan die ik van de 1e eigenaar gekocht heb helemaal compleet met boekjes 8O auto is nieuw bij ons op de zaak verkocht enigste is dat er in 84 een nieuw kenteken opgegaan is :? nu is de apk al even verlopen en ik gebruik de auto eigenlijk niet vanochtend aan het nalopen geweest en ik kwam tot hetvolgende; vrijwel alle bij een golf1 bekende punten zijn kogelhard enigste laswerk wat eraan zit zijn de achterste wielkuipranden en er moeten 2 nieuwe voorschermen op. verder is de auto in geheel originele staat met zelfs een originele radio erin 8) wat zou zoiets nog waard zijn en zijn er misschien mensen die er interesse in hebben en deze auto weer een 2e leven willen geven het gaat overigens om een 1.5JB motor met 4 bak en tittentacho.... foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() Last edited by skitzo : 21-02-2007 at 16:46. |
|
||||
|
||||
![]() omdat er een beetje laswerk vanwege die achterste wielkuipranden aanzit zou ik het eens met 1500,- Euro als prijs proberen als ik jou was, evt. twee tot driehonderd Euro hoger nog.
|
|||
|
|||
![]() Ik sluit me aan bij wat René zegt.
Maar heeft een 78er niet chromen bumpers? of is ie omgebouwd. die bumpers zien dr zeer goed uit trouwens, kan ik best gebruiken ![]() groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet allemaal Dennis, deze zal van eind 1978 zijn, is dus al modeljaar 1979 (begon in augustus `78), met ingang van het`79er modeljaar werden de kunststofbumpers gemonteerd.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ghehehe soms krijg je nu eenmaal plannen hè ![]() heb m'n motorrijbewijs gehaald en ik ga m'n ouders verlaten van het jaar en dan heb ik er de plek ook niet meer voor. ik heb misschien wel een loods vanaf aankomend weekend, dus als ik erniet voor krijg wat ik wil, dan knap ik hem alsnog op ![]()
|
||||
|
||||
![]() De mijne was ook ongeveer in de staat
als deze denk ik... Ook een LS. 1.5 JB Automaatje ![]() Was voor deze 1500 kwijt. Vervangen moest worden: 2 voorschermen. Na de wielkasten helemaal kaalgestoken te hebben stuitte ik op roest bij de vulhals (binnenzijde) en een beetje laswerk achter de voorschermen. De verborgen roest dus ![]() ![]() (aankoopfoto) Mijn spatbordranden zijn daarentegen in topconditie ![]() Denk dat j voor deze ook wel op de 1500 mag zitten. Vooral als je op MP kijkt naar de vr.pr. van de gemiddelde 1.1C's die er op staan... |
|
|||
|
|||
![]() hij staat inmiddels in het tekoop gedeelte met een belachelijke vraagprijs
maar ik heb er geen benul van wat ik moet vragen.. dus ik nodig een potentiele koper uit voor een bak koffie en mag dan op z'n gemak een bod doen.. auto kost me nu geen drol en staat in principe ook niet in de weg