![]() |
|
||||
|
||||
![]() beetje laat
heb m nu al een tijdje polo staat nu in de garage ![]() was al een tijdje op zoek moest en zou vw zijn ben nog voor n mk2 gti kr wezen klijken een passat variant gt en een jetta mk2 (is t geworden) (van t forum) elek spiegels ramen stuurbekrachtiging mk4 cabrio dashboard met audi tt kachelpanneel 16v uitlaat enz zo heb ik m gekocht wel met grijs interieur in ![]() ![]() ![]() nu is hij zo verder zit er nog wat audio in kleinere achterbanden (leek wel een landrover) grote beurt gehad dist riem ed zijn vv motor in schoongespoten van voor nog wat omlaag geschroef golf front eruit ben nu nog ff aant kijken voor een setje wielen in 14 of 15 denk aan verbreed staal met doppen oid ofzo ![]() ![]() ![]()
GOLF MK1 5drs '77 GOLF MK1 5drs '83 GOLF MK2 gti turbo '90 audi 80 b3 '91 Last edited by darkproject : 22-03-2007 at 18:08. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er leuk uit ook met dat golf 3 dashboard.
|
||||
|
||||
![]() Waarom word die wagen zoveel doorverkocht steeds??
Hopelijk houd jij em langer dan de afgelopen 2 voorgangers! Maak er weer wat moois van!! |
|
||||
|
||||
![]() Dit was ooit mijn auto, vond hem best geslaagd.
Kan me niet zo vinden in de kentekenplaat achter het raam, de zonneband en de wielkeuze. Desondanks wens ik je veel plezier met deze auto! Ik heb er een boel probleemloze kilometers mee gereden. Wat is nu de kilometerstand?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
3 voorgangers mijzelf niet meegerekend ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik houd hem idd langer dan 2 mnd
ik heb er niets aan gedaan de vorrige eigenaren zullen het gedaan hebben wielen vindt ik ook niks maarja blijft voorlopig wel zo zitten net nieuwe banden op ik zat btw wel te denken aan 15'' staal verder gaan de zonnebanden en kent plaat er idd af km stand zonder te kijken ik geloof 122.8?? op de klok dan de verkoper zei idd ook al dat hij vaker is verwisseld
|
||||
|
||||
![]() weet er iemand btw de kleurcode
|
||||
|
||||
![]() Briljant zwart LA9V.
|
||||
|
||||
![]() ah bedankt
ken k een lakstifie halen t stickertje zit er namelijk niet meer in en hij zit onder de steenslag
|
||||
|
||||
![]() Mooie jetta hoor
valt zeker wel wat van Te Maken ![]() Succes ermee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helaas moest je hem wel verkopen want hij mocht niet in de schaduw staan van alle andere mivw auto's, ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de zonnebanden zijn er nu eindelijk af
had ff wat tijd ziet er een heel stuk beter uit
|
|||
|
|||
![]() Waar is het halfleer eigenlijk gebleven, zit dat er niet meer bij ?
Fijne auto, heb hem zelf verkocht ivm een verhuizing en het feit dat ik de straat er niet mee mee in kon.... (nog te zien aan de gelaste beugel van de dynamo en de beschadigde onderlip ). Maar een ding is zeker : altijd starten en rijden dat ding ! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De dynamo zit vlak onder de motorkap. Ik denk dat jij de beugel van de stuurbekrachtigingspomp bedoelt.
|
||||
|
||||
![]() waar t half leer is geen idee
hij rijdt idd erg goed gewoon lekker relaxt rijden gelaste beugel dynamo klopt idd maar die is al vv voor een nieuwe maarre hoe dat zo dynamo zit recht onder de kap enne de onderlip zat er ook niet meer onder zat een cl op gti had ik nog liggen vandaar
GOLF MK1 5drs '77 GOLF MK1 5drs '83 GOLF MK2 gti turbo '90 audi 80 b3 '91 Last edited by darkproject : 21-02-2007 at 21:14. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ffies vraagje deze wielen zijn die nou 15 of 16
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is hier: http://www.volksforum.com/forum/sho...9&page=2&pp=20&
|
|||
|
|||
![]() Moest steeds een flinke klapper maken om de straat uit te komen, en op een gegeven moment is dat beugeltje doorgescheurd (van de klap ofzo, weet het ook niet).
Onderlip ook al weg ? Hmmm jammer, zag nog niet zo gek lang geleden foto's van de auto met Porsche wielen er onder enz. zag er best dik uit... Succes ermee in elk geval, de basis is prima ! |
|
||||
|
||||
![]() zo heeft hij ook te koop gestaan
met beige interieur 16 porsche wielen deze waren tegen meerprijs en aangezien het een daily is / wordt heb ik deze er niet bij genomen maarre onder lip zit er al weer op hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb even in m'n foto-archief zitten neuzen. Daar trof ik nog een foto van de Jetta op stalen 15 inches
![]() ![]() |