![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ze gaan de bingo in... mijn Tramonts..
Randen en de harten gepolijst, geen stoeprandschade, helemaal recht! Het is een set van 5 stuks, dus ook een reservewiel Alle 5 zijn 14". 4 wielen zijn 4x98, echter zitten er schuifbouten bij, om deze op 4x100 te kunnen monteren. Het reservewiel is 4x100. ET waarde exact weet ik niet, de breedtezit tussen de 7 en de 7,5 J. Achterwielen zijn heel iets breder als de voorwielen. Passen in ieder geval perfect onder een Golf 1, komen bij mij net niet uit de wielkast. Tevens heb ik er ook nog 2 (iets smallere) reserve randen bij. Om alle 5 de wielen zitten z.g.a.n. 195/45/14 Dunlop's SP9000. Op het reservewiel staan de haren nog op, is nog nooit gebruikt. De overige zal ik ongeveer een 3000 km mee gereden hebben... Wielen liggen op dit moment in mijn schuur, moeten even gepoetst worden, maar dat kan geregeld worden, geen probleem. Op de foto's staan nog zwarte naafdopjes. Heb echter naafdopjes van blik o.i.d laten maken, met het Tramont logo erop (sticker), die zal ik erbij doen, of je moet de zwarte graag willen. Mijn vraagprijs is 1200 euro. Evt. inruil velgen in 4x100 , schroefset Golf 1 (of iets anders leuk's voor mijn cabrio) is zeker bespreekbaar. Voor meer info, stuur een mail of PM. ![]()
Cabby Last edited by Christiaan : 15-03-2007 at 08:21. |