![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weer ff iets anders nu:
Op mijn carburateurs (38mm van een ZX7R, ![]() Kan ik hier ook ergens filtersokjes voor krijgen? Ik heb ze wel eens ooit gezien van pipercross, maar ik kan er verder maar weinig over vinden... Iemand tips? Groeten, T@!
|
||||
|
||||
![]() Jamex heeft ze ook, zijn ietsje goedkoper. Werderom biesheuvel of bccp.
|
|
||||
|
||||
![]() Goede filters kopen, pipercross is goed verkrijgbaar.
Kronenburg/Postma/Remola/Hurricane/Speed Equipement etc.
|
||||
|
||||
![]() Bedankt maar weer!
Meteen ff wat fotootjes van hoe het er nu uit ziet. Niet de beste kwalikwali, maar het gaat om het idee hè. ![]()
|
||||
|
||||
![]() waarom heb je een filter op je vlotterkamerontluchting zitten?
wat voor gaskabel heb je gebruikt? voornamelijk het stukje waarmee je de kabel op de carbs vast zet... ben nl nu met de gaskabel aan het klooien, choke is gefikst maar gas is lastiger.
|
||||
|
||||
![]() Hej Berend!
Het filter is aangesloten op twee nippels ter hoogte van de zwarte kapjes. Voor zover ik weet is dit ten behoeve van een of andere beluchting, ![]() Vlotterkamerontluchting zit aan de onderkant van de carbs en hier heb je dus geen filter voor nodig. De gaskabel die ik gebruikt heb, is gewoon de originele. Deze was toch al redelijk versleten. Hier heb ik een stuk vanaf geknipt en door middel van een "fietsremafstelmechaniekje" (stelstift) verstelbaar gemaakt. Het mechaniekje steekt in het onderdeel rechts van onderdeelnummer 92015, zie onderstaande link. http://houseofmotorcycles.bikebandi...P1LCA_E1611.gif De binnenkabel heb ik daarna achter het gasmechaniekje vastgezet met een zogenaamde klembout, een stukje Ø8 met daarin een gaatje waar de binnenkabel doorheen kan en daarna vastgezet wordt door middel van een M4-boutje. Ook weer hetzelfde wat je vaak bij fietsen en scooters en zo ziet. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, anders laat maar horen en dan maak ik er wel wat foto's van. Choke moet ik zelf ook nog iets op verzinnen, maar dat gaat wel goedkomen denk ik. Verder moet er ook nog het een en ander "ge-finetuned" worden, paar beugeltjes etc. maken om kabels en zo wat beter te kunnen bevestigen, zodat het er wat betrouwbaarder en proffesioneler uitziet. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog ff over die filtersokjes...
Ik kan er (nu) wel informatie over vinden op het grote www, maar ik kan geen bedrijven gevonden krijgen die die dingen zo hebben liggen. Wel zo fijn, omdat ik dan zeker weet dat ik de goeie heb en geen dingen ongeziens via internet hoef te bestellen. Iemand die dat soort bedrijven kent in omgeving Tilburg/ Den Bosch? In ieder geval; zoiets zal het moeten worden: http://www.pipercross.net/competition_socks.asp
|
||||
|
||||
![]() tis me enigszins duidelijk wat je bedoelt.. onderdeeltje waar het in steekt is logisch idd..
chokekabel kan je gewoon de originele gebruiken.. gaatje boren in het beugeltje en dan de binnenkabel erdoor steken en vast zetten in de klem er tegenover ![]() ![]() je zet m dan eigenlijk andersom als dat hoort, maar werkt perfect voor die filtersokken eens bij een motorzaak vragen....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bel dan gewoon Remola ofzo op, sturen die dingen op en na 2 werkdagen in huis. Zie mijn eerdere post met nog meer firma's. Maakt geen ene reet uit waar je ze haalt, allemaal dezelfde prijs.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb Remola inderdaad al gebeld, die kon in ieder geval wel vanalles leveren.
Heb ook nog een motorzaak hier in de buurt gebeld, die had het een en ander op voorraad. Hier ga ik morgen even langs, ![]() Als ik iets heb gevonden, post ik wel weer een paar foto's! Groeten T@!
|
||||
|
||||
![]() Heb de sokjes een paar weken terug bij Biesheuvel besteld. Ziet er best netjes uit, alleen houdt de GTS enorm in als ie op toeren komt.
Rij nu dus rond zonder filters. Na deze week gaat ie weer op stal, begint tijd te worden voor andere aandrijfassen. Ik geloof dat deze er niet zo goed tegen kunnen... ![]() Wat voor "sterkere" aandrijfassen kan ik eigenlijk gebruiken?
|
||||
|
||||
![]() Wat voor aandrijfassen heb je nu....??
Mijn webertjes houden in bij lage toeren pas vanaf 5500 begint ie voorruit te schieten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor zover ik weet heb ik nu aandrijfassen van een golf II... durf niet te zeggen wat precies. Welke aandrijfassen kan ik het best gebruiken?
![]()