![]() |
|
||||
|
||||
![]() (weet niet of het zo mag en kan
![]() ![]() heb ALLE (hoop ik ![]() heb er nu 2 gesloopt staan (waren al kort) dus noem maar op wat je zoekt. elke prulletje, fratseltje, frunnekje heb ik wel liggen. van (nieuwe) dashboards tot handrem kabeltje, van knipperlichtje tot tankklepje. ![]() ![]() roept u maarrrrrrrr greetz Tijs
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek nog voor polo 1,
Enkele kentekenverlichting voor chrome bumper... Chrome strip achterklep in goede staat... Antenne... Houten dashboard strip zonder radio uitsparing..
Last edited by Berserker : 10-05-2007 at 08:43. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mocht Tijs het niet meer hebben, dan heb ik er nog wel 1 voor je. |
|
||||
|
||||
![]() Heb je van die Derby toevallig zwarte zijpanelen (deur + achter)?
Waar zit je ergens in Brabant? Lut |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb geen zwarte meer, alleen donker blauwe een setje nog
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kentekenverlichting zit nog in de bumpers, dus niet over en laat die liever bij de bumpers.... chrome strip heb ik niet antenne ook niet ![]() houten dashboard strip heb ik nog een nieuwe, maar zit nog in een nieuwe ori dashboard, en dat dashboard ga ik niet slopen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb je ook nog een versnellingspookhoes, asbakje met "houten" voorkant en dashboardkastje met goed deurtje... Zoek ook nog een 34 pict 5 carb event. met inlaat van een 1300 HH motor. Pm anders maar even, ander ben ik dit topic straks weer kwijt.
|
|
||||
|
||||
![]() Euh, ik heb je al een paar keer een PM gestuurd.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet gereageerd dan door mij?? blijkbaar niet ![]() zal hem ff zoeken dan, dacht dat ik iedereen gehad had, sorry
|
|||
|
|||
![]() hebt soms gn chromé bumper en/of hoekjes en bevestigingen hiervoor?
Oja en chrome latjes en hoekjes voor rond de grille heb je dat soms? |