![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik ben van plan andere velgen onder mijn G40 te zetten, waarschijnlijk een setje BBS/Mahle 6 x 14 en ET 13 ofzo.
Gaat dit passen en heeft iemand eventueel foto's van een setje en eventueel onder een G40 of een gewone coupe ofzo. En misschien iemand een idee als dit niet zou passen. Alvast bedankt. |
#2
|
||||
|
||||
![]() 13 of 14ers???
Zou normaal moeten passen met et13, maar met originele grote beugels van de g40 kan t een probleem geven...
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik denk 14" ![]()
__________________
http://www.cartuningsociety.com Volkswagen Polo II Coupé 1990 Volkswagen Polo IIF Coupé 1994 Volkswagen Jetta II 1.6 Automaat 1987 Seat Exeo TSI 2011 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Deze velgen bedoel je
![]() Heb net een setje opgeknapt, geloef me tis een heils karwei!! Of ze passen weet ik eerlijk gezegt ook nog niet... maar als ik de velg bekijk en ik schat het goed in moet het kennen... |
#5
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad dat setje bedoel ik, maar die zijn wel heel erg netjes.
Mag ik vragen hoeveel werk je eraan gehad heb? Hoelang dan ongeveer? |
#6
|
|||
|
|||
![]() reken maar op 40 uur, als je die set van marktplaats bedoelt heb je misschien nog wel meer tijd nodig want die zien er zwaar geoxideerd uit... en das lang schuren!!!!
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Schuren duurt uuren
![]() en je moet er gedult voor hebben als je dat niet hebt kun je er beters niet aan beginnen
__________________
VAGH polo 1.3 g40 (93) Last edited by Joey_G40 : 03-05-2007 at 22:11. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat is anders een oplossing voor deze grote beugels? Remklauwen van een 1.3i monteren met betere blokken erin?? |
#9
|
|||
|
|||
![]() Op zoek gaan naar kleinere beugels.
G40 klauwen zijn Type 2.
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
40 uur , jij bent gek.... ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb je enige voorbeelden van wat eventueel een optie zou kunnen zijn??? @pvdp: wie is hier nu gek??? ik praat over het totaal plaatje van alles, afbijten 3 poten + inwerktijd, randen schuren & polijsten, 2x afplakken van de rand wat nog al klote werk is aangezien het secuur moet gebeuren ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik zou zeggen: doe es passen, en je weet of het past ![]()
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#13
|
|||
|
|||
![]() Dat ga ik idd doen!!
Maar ik ben me alvast aan het bekijken wat de mogelijkheden zijn als het niet past.. En of er uberhaubt mogelijkheden zijn naast spoorverbreders... Ik zag deze foto op het forum: http://www.volksforum.com/forum/sho...?t=29732&page=1 Wat zijn dat voor beugels? |
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit zeg ik omdat de meeste mahle die je tegenkomt 13ers zijn.... 14 en 15ers alweer stukken minder, maarja wie ben ik... G40 zadels hebben een extra beugel, dus als je die vervangt voor gewone zadels van een polo 2f, dan zal t denkelijk wel passen.. Maar alles is toch te passen, spoorverbredertje of iets dergelijks ertussen???
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Over dat vele schuuren van die velgen, ik zelf heb een draaibank tot beschikking dan kan je ze daar toch inklemmen en laten draaien hoef je zelf alleen maar het papiertje vast te houden, zag ik trouwens laatst ook op de tv. Mischien een idee voor anderen hier
![]() ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() is idd een idee, en heb er zeker ook aan gedacht...
Het blijkt wel dat het oppassen is voor de vingers en als er een ventiel in zit omdat er nog een band omheen zit werkt het helemaal niet! Maar al met al scheelt het een hele bak werk... Ik heb ongeveer per rand 2,5 uur werk gehad van korrel 240 tot 1200 en polijsten... De meeste tijd heeft hem gezeten in het afbijten van de 40 lagen lak!! |