![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo het was effe een weekje beulen maar hij staat weer in elkaar.
gister avond nog een schroefset eronder gezet. mijn vriendin is er blij mee in iedergeval. nu kan ik mijn golf1 klaar maken voor vw mania en dan kan weer opzoek naar een volgend project :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Zow gaaf hoor!! staat erg mooi met die wielen er onder!
|
|
|||
|
|||
![]() Nice work Lenso
Greetzzz Type One |
|
||||
|
||||
![]() zo ziet er netjes uit...maare...wat ligt er eigenlijk voor blokje in?
|
|
||||
|
||||
![]() Nu snel chrome randjes in je ruiten doen, staat ook leuk
|
|
||||
|
||||
![]() Fukkin he! Suuuuuuuuuuuuuuuperstrak!!! Zo zou ik ook graag nog eens een golf 2 bouwen! Dikke bumpers heb ik (en hou ik). Een dunne bumper golf 2 bouwen staat bovenaan m'n verlanglijstje. Deze is echt perfect!
|
|
||||
|
||||
![]() dinsdag komen mijn porsche c2 8 en 9j terug van de dokter en die gaan er dan onder.
word i nog lekkerder van..........
|
||||
|
||||
![]() neeeeeeeeeee man, niet ALWEER een met Porsche's. hij's zo met die Audi's gewoon helemaal goed... niks meer aan doen (bijna niks, moeten natuurlijk nog wel volksforum stickers op de zijramen :p)
|
||||
|
||||
![]() Idd, aub geen porsche's eronder...... Dit is veel aparter en naar mijn mening ook een stuk mooier.
|
|
||||
|
||||
![]() Porsches zijn ook nog altijd heel erg gaaf! maar inderdaad dit is toch veel origineler!
|
|
||||
|
||||
![]() Ze is heel mooi geworden. Die Audi velgen staan heel mooi. Niks meer aan doen.
We pm-men over de porsche velgen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() prachtig! dit zijn nou de golfjes waardoor ik helemaal warm en donzig van binnen wordt van trots dat ik in een golf rij en niet in een crx ofzo.
Last edited by Matheo : 20-06-2004 at 21:30. |
|
||||
|
||||
![]() Heel subliem... misschien nog chrome spiegels erop ?
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb wel een chrome golf1 spiegel liggen en 2 klinken, hmmmmmmmm
|
||||
|
||||
![]() Nee, niks meer aan doen, is echt perfect zo. Als je er nog meer aan gaat doen, dan wordt het naar mijn idee alleen maar minder.
|
|
||||
|
||||
![]() ik zet eerst wel origineel electrisch verstelbare spiegels erop, dat chrome werk kan altijd nog.
|
||||
|
||||
![]() Velgen maken de auto, das altijd nog zo geweest..... zeer mooi
|
||||
|
||||
![]() Strakke bak!!!
|
||||
|
||||
![]() Wat betreft de c2's moet ik de anderen gelijk geven. Mijn auto staat nu op c2's en ik ben er erg blij mee, maar een volgende auto zou er niet op komen te staan. Te gewoon geworden. Deze audivelgen staan echt super onder een golf 2. Ik zou het ook zo laten.
|
|
||||
|
||||
![]() Prachtig ding!!!