![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi Helden,
ik heb onlangs een Golf GTI type II gekocht met KR motor. Eigenlijk is'tie bedoeld voor ombouw tot circuitauto maarrrr ik ben er eventjes mee gestopt.. Ik heb namelijk het idee dat ik geen standaard GTI gekocht heb !! Toen ik hem kocht was ik al ietwat verbaasd over de kleur en de striping maar ik dacht eerst dat ie gewoon verbleekt was. Na eventjes een stukje poetsen blijkt dat niet het geval en ook de matzwarte striping lijkt af fabriek. Die zit over de zijkanten maar ook rond de achterruit in de achterklep. Vandaag ontdekte ik ook nog eens dat de kleurcode Mars Rot is !! Nu ben ik verders niet zo'n Golf kenner maar wel liefhebber dus hier komt mijn wellicht wat stomme vraag: Kan het dat ik een Golf GTI type II in Pirelli uitvoering heb ?!?!? Het is dus een Mars Rote Golf GTI bouwjaar 1986 en het is import dus zws. oorspronkelijk uit Duitsland. Verder heeft ie dus een aantal kenmerken die de Golf I GTI Pirelli ook heeft, zoals de striping en het matzwarte gedeelte rond de achterklep. Een aantal zaken kloppen ook helemaal niet maar hij is bepaald niet in showroom staat en er is nogal wat aan gerommeld in de loop der jaren. Ben erg benieuwd en zou het zonde vinden om met een vrij zeldzame GTI op het randje te gaan rijden op het circuit. Alhoewel de GTI type 2 met KR blok daar wel meesterlijk goed in is !! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() oh ja vergeten te vermelden ik heb wel foto's maar weet niet hoe ik die hier online krijg en ik ga aub niet klagen over de erbarmelijke staat en smerigheid ik heb hem ook maar zo gekocht
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
up load de foto's maar zet ik ze wel neer hier naar mijn weten is het allemaal standaard wat je beschrijfd pirrelli golf is niet uit gebracht in golf 2 naar mijn weten |
|
||||
|
||||
![]() Kofschip....
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Golf 2 pirelli bestaat niet, en die zwarte bies is volgens mij standaard bij de vroege bouwjaren mk2...
|
|
|||
|
|||
![]() whohaa slopen die oude zooi en et circuit dr mee op...das een goed plan
you can t save em all
|
||||
|
||||
![]() doe eens een foto. die kan je wel mailen naar mij, dan zet ik em online.\
mail maar naar: mauricedeleij@live.nl
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je komt je naam echt weer ten goede ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb de foto's effies op m'n hyves gezet dus ik hoop dat ik ze zo door kan linken.
Ben ondertussen rustig door gegaan met het lichter maken (da's een net woord voor interieur eruitslopen) van de GTI. Mocht iemand nog iets nodig zijn dan moet ie maar effies reageren !! Hier komt de link http://cork81.hyves.nl/fotos/ het is de bovenste rij foto's maar ja de rest lijkt ook niet echt op een VW GOlf he |
|
|||
|
|||
![]() Is gewoon een oude GTI2 met nieuw kenteken
|
|
||||
|
||||
![]() deze discussie over een golf mk2 pirelli is er al eens geweest
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zal wel hierop lijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke dan weet ik genoeg... naar het circuit ermee !!!
![]() ![]() ![]() Maandag effies het hele interieur eruit, kuipstoel & vierpuntsgordel erin, slicks eronder (als het zws. droog gaat worden dan he) en dan kan ie as. woensdag zijn vuurdoop krijgen op circuitpark Zolder !! Bevalt ie dan wordt ie wat verder getuned (raceuitlaat incl. spaghetti spruitstuk dikkere inlaatbuizen enznznezenz) en komen er veerpootbruggen en een kooi in. Dan kan ie een paar maand later echt gaan vlammen op zandvoort !! Kan ik misschien direct een beetje reclame maken voor dit mega vette topforum. Want ik ben wel van meer forums lid maar deze is wel errug goed en ook nog eens gezellig. Hoe kom ik aan die stickers van de startpagina of moet je die eerst verdienen ?!!? ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij onderdelen te koop
Daar staat boven aan stikkers te koop |
|
||||
|
||||
![]() koop je een hele stapel en plak je de hele auto onder
![]()