![]() |
|
|||
|
|||
![]() Was wel eens benieuwd wat voor auto, auto´s
![]() hier heeft op het forum. Zal zelf eerst even aftrapen Hier mijn daily een golf g60 wolfsburg edition En hier mijn projectje een golf fire and ice vr6 op kenteken ![]()
Last edited by fire and ice vr6 : 02-03-2006 at 17:10. |
|
||||
|
||||
![]() dit is mijn daily en enigste
ww.volksforum.com/albums/files/2/7/4/9/100_0151.JPG[/img] |
|
||||
|
||||
![]() Dit is me polo. Maar het mag wel duidelijk zijn dat deze nog lang niet af is.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() M'n dagelijkse tractor:
![]() En m'n sproetje: ![]() Maar volgens mij weet toch iedereen wel ongeveer wat hij/zij aan auto's heeft? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vooruit dan maar
![]() ![]() ![]() ![]() Kan zo wel uren doorgaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn daily Golf G60:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() das me dakloze ![]() ![]() het rooie duiveltje van de vrouw ![]() ![]() me daily de syncro vr6 |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=welles0622]
![]() ![]() deze is van mij een corrado vr6 |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hierzo mijn Golf 2 gti 16v!! In deze golf 2 Diesel ben ik ook af toe in te spotten! totzover de mijne! Ik ben Editon_one ben alleen ff op deze van een vriend van me ingelogt
|
||||
|
||||
![]() Mijn meetingauto:
staat er momenteel iets anders bij....en zal dit jaar ook niet te zien zijn op meetings ![]() ![]() ![]() en m'n dagelijkse boot:
|
||||
|
||||
![]() JA!! Weer een mogelijkheid om mijn zooi te showen
![]() ![]() Mijn 58'er ragtop: ![]() Mijn 66'er spijl.. (waar staat tie ook al weer ![]() ![]() Mijn meissie d'r 72'er ponton (for sale!) ![]() En niet te vergeten; mijn inmiddels verkochte (en ook al weer gejatte) 69'er waarmee de liefde voor VW begon: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() M'n luchtgekoelde....
M'n watergekoelde.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn polootje, moet nog wel wat aan gebeuren maar het begin is er.
|
|
||||
|
||||
![]() '73-er 1300
![]() '69-er Ghia ![]() ![]() '62-er Notch (kenteken pending ..) ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() de mijne
![]() foto is van vorig jaar. aanpassingen dit jaar zijn.kunstof bumpers met chroom lijst andere auspuf schuin omhoog oud dashboard blauwe platen enz enz
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit !!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hell yeah this is the shit |
|
|||
|
|||
![]() Onze daily SDItje in wintertrim:
![]() details staan wel in het topic bij de watergekoelde projecten. En er moet nog eentje bij komen, wat zijn we nog niet uit, kan ergens tussen polo 86c en golf/jetta mk1 en caddy 1 liggen