![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tekoop
Voor een golf 1 4 deurs chrome deur klinken zonder cilinder, imitatie. spotprijs voor deze 4 is 90,- met verzenden. ![]() ![]() ![]() Groetjes, Patrick. Last edited by PVPMK1 : 10-02-2008 at 15:42. |
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() voor de klinkjes krijg je even een pm
|
|||
|
|||
![]() klinkjes zijn verkocht, bedankt ''carbreaker de autosloper''
|
|
|||
|
|||
![]() Upje voor de sloten.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Sloten ook verkocht
Last edited by PVPMK1 : 10-02-2008 at 15:40. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn de sloten voor de 2-deurs, anders dan voor de 4-deurs dan?? Anders wil ik wel 1 setje voor mijn Caddy1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ze zijn voor en achter in ieder geval wel anders. Het past overal, maar achteraan heb je kinderslot op de deur, en dat is vooraan niet zo. Heb zelf zo'n setje van een Audi liggen.
|
|||
|
|||
![]() Dit klopt als een zwerende vinger
Daarom stonden ze in de verkoop ![]() Ik heb nu mijn oude sloten er weer op moeten doen, na een grondige schoonmaak beurt, en weer goed in het vet gezet kan het er weer jaren tegen aan. Maar niet alleen is het verschil met dat kinderslot, heel het mechanisme is anders. Het palletje waar je de deur mee open drukt is korter. Groet Patrick. Last edited by PVPMK1 : 10-02-2008 at 16:14. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jarno, Je mailbox zit vol. ![]() carbreaker de autosloper has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space. Groetjes, Patrick. |
|
|||
|
|||
![]() Verkocht,
Ook hier kan een ![]() |