![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik heb nog een golf 1 staan een 1.1 kleur beetje oranje achtig carroserie redelijke staat skai interieur auto loopt remt en rijd goed apk vervallen per juni.echt een leuke opknapper ik heb er wel foto s van maar heb geen verstand van computers dus kan ze wel door mailen vaste prijs 400e
|
|
||||
|
||||
![]() waar staat de auto??
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() lekkere rat!
|
|
||||
|
||||
![]() wat moet er aan gedaan worden voor de keuring?
|
|
|||
|
|||
![]() als er iemand is die intresse heeft bel dan maar dat is makkelijker 0641188060 ik zal ook de pm beantwoorden
|
|
||||
|
||||
![]() gehoord dat er vanavond een kijker komt..
|
|||
|
|||
![]() ja idd die is gewist maar die moest er nog over nadenken wist niet of tie de apk puntjes gemaakt kreeg
|
|
||||
|
||||
![]() en ik kom morgenavond even kijken.
|
|
|||
|
|||
![]() ja is goed bel maar ff om hoelaat ongeveer
|
|
|||
|
|||
![]() niemand met een vette rat naar vag fest???
![]() |
|
|||
|
|||
![]() een leuk bod mag ook
|
|
|||
|
|||
![]() heee..heb je wat foto's van golf?
ik heb interesse.. groeten nickyy |
|
|||
|
|||
![]() geloof dat ie verkocht is, de marktplaats advertentie werkt namelijk niet meer..
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
![]() hij was idd verkocht maar de verkoper is niet meer op komen dagen dus nogsteeds te koop
|
|
|||
|
|||
![]() sorry ik was er dus wel maar de koper dus niet meer
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hee Ik Weet dat nicky hard opzoek is naar zoiets. Maar hij was opvakentie.
Volgens mij heeft ie ook zo geld klaar liggen voor als ie iets moois zou vinden. Ik laat m je wel eens mailen of bellen ofzo. Gr Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ow hij had al gereageert zie ik. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() "Volgens mij heeft ie ook zo geld klaar liggen voor als ie iets moois zou vinden."
400 euro...waar hebben we het over.. ![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha tja das ook weer zo ![]() Maarja dat is wat ie tegen mij zei. |