![]() |
|
||||
|
||||
![]() JAWEL EEN ECHTE NEDERLANDSE SCHUURVONDST IN HET OOSTEN.
Gaat hier om een Jetta en een Golf. Bwjr. 83/84 Beiden zijn blauw. ![]() Je krijgt er ook nog een aanhanger met onderdelen bij ( aanhanger dus niet ) zoals ruitenset, chromen strippen, verlichting van voor en achterkant, deuren en motorkap ( rood ), grilletjes enz. ![]() Jetta: rondom strak, remmerij en banden nakijken, brandstof vulslang monteren en rondom het blok wat dingen monteren en ...................APK. Golf: mooi vaal blauw, klein deukje passagiers deur, heeft eigenlijk nwe. voorschermpjes en een motorkap/ slotvanger nodig want er zit wat roest op ( rode motorkap krijg je er al bij ), trekhaak, zit ook zo weer APK op. Beide auto' s staan al een tijdje stil maar er is echt wat moois van te maken, zijn onverprutst, kogelhard, origineel en van binnen netjes. Graag in 1 koop en geen verkoop van losse onderdelen. Vraagprijs dus voor 2 harde MK1's en een berg extra onderdelen 1500 euro. Wacht dus niet te lang want de twijfelaars krijgen hier spijt van. ![]() Voor sfeerplaatjes of meer info mailen naar VW666769@home.nl of bel na 17.00 uur met 06 - 48 656 380 Groeten uit Raalte, Emiel Last edited by vw666769 : 01-10-2007 at 20:18. |
|
||||
|
||||
![]() Kan je de foto's hier niet plaatsen? Is die jetta 3 of 5 deurs? Ik heb misschien wel interesse in die jetta, moet ik alleen nog iemand vinden voor die golf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat voor blok ligt er in de golf? Ben ook wel benieuwd naar de foto's eigenlijk.
|
||||
|
||||
![]() Als ik wat fotootjes mag zien,
kom ik binnenkort de boel irl bekijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staan ze toevallig in Wijhe??? bij Rutgers.....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
3 deurs |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zal 1100 of 1300 zijn, lekker zuinig dus. Helaas nog geen foto' s van gemaakt, ga er straks heen........... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
MIS, geen koelkast. Ze staan al een tijdje bij een kennis van me in het buitengebied van Heino. Ik geloof dat een van de twee daar vroeger wel nieuw verkocht is en daar alle beurten/ onderhoud genoten heeft. Trouwens das lang geleden, we hebben eens contact gehad over een linker Jetta spiegel die ik destijds had. Jetta heeft de oprijlaan verlaten voor een 1200 kever van '6 "66 ( TRIPPLE SIX = DEVILS BEETLE ) Zal kijken of ik vanavond enkele plaatjes kan schieten |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben er vanmiddag nog even bij geweest, zijn nog beter dan ik dacht.
Prijs is slechts een vraagprijs dus schroom je niet en kom zelf kijken. Last edited by vw666769 : 29-09-2007 at 21:24. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind die Golf wel wat, wellicht kunnen "we" er iets mee? (Wat zijn de losse vraagprijzen?)
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl Last edited by JurjenV : 30-09-2007 at 12:02. |
|
||||
|
||||
![]() Heb je/ Kan je niet aan meer foto's van de jetta 1 (komen)?
Waar in het oosten precies, kan je kijken? In Heino toch? |
|
||||
|
||||
![]() vw666769 je hebt mail
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij hebt ook een PB