![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf 2 rood/zwarte achterlichten - 30 euro
Bijrijdersdeur LC3U schadevrij LC3U - 30 euro Achterklep LC3U met paar roestpitjes, niet rot - 10 euro Zekeringkast Golf G60 compleet - 20 euro Originele G60 grille (dubbele lampen) met G60 logo - 25 euro Originele G60 achterbumper LC3U met een krasje en een licht deukje - 20 euro Brandstoftank met pomp (model met alleen de pomp in de tank) - 50 euro Siglachrom ruitenset in keurige staat zonder kentekens - 100 euro Startmotor GTI 8v/16v met stangbak - 20 euro Complete remmerij G60 inclusief ABS systeem en complete achteras - 300 euro Steekassen G60 - 25 euro/st, 40 euro/set Vliegwiel G60 origineel - 25 euro Ladersteunenset met spanner - 25 euro G60 cilinderkoppen met nokkenas - 25 euro/st Startmotor VR6 automaat - 20 euro STK G60 gereinigd en gesmeerd - 25 euro p/st Kat vervangende pijp met bijna nieuwe lambdasonde - 40 euro Golf 1 front met vierkante koplampen. Dit is geen jetta front maar hij bestaat in totaal uit 4 lampen (waaronder 2 verstralers) - 75 euro inclusief metalen drager Onderdelen zijn ook te ruil tegen MK1 onderdelen. Ben nog op zoek naar: Complete DX motor met oliekoeler, bak en assen GTI remmen voorzijde Stabilisatorstang voorzijde (origineel) GTI achteras met stabilisator GTI tank met brandstofpomp Front voor ronde koplampen Harde voorschermen |
|
||||
|
||||
![]() Roy,
Ik heb nog interesse in de ABS-sensoren en als je er 1 hebt een middenconsole in uitmuntende staat!
|
||||
|
||||
![]() ABS systeem verkoop ik liever als 1 geheel. De reden is dat je de sensoren er nooit heel uit krijgt. Ze rotten vaak helemaal vast.
Middenconsole is reeds verkocht. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat dacht ik al, maar niet geschoten is altijd mis. Succes met de verkoop ![]()
|
|||
|
|||
![]() G60 grille, heeft die ook een rode bies? Zoja heb je een foto ervan
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep, die heeft een rode bies. Ik kan er wel een foto van maken, maar het is gewoon echt een standaard originele G60 grille met verstralers erin, rode bies en met het G60 logo erop. |
|
|||
|
|||
![]() Jah ik wil de staat van de rode bies graag even zien. Dus als je een foto zou willen maken zou dat mooi zijn.
|
|
|||
|
|||
![]() ff up,, regelje nog even een foto vor mij?
|
|
||||
|
||||
![]() Foto komt er aan, in mn nieuwe topic.
Dit topic kan dicht. Had deze willen uppen met aangepaste prijzen maar kon hem niet vinden gisteren... Slotje dus graag! |