![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net terug, was een leuke en rustige meeting, aantal mooie auto`s gezien al paar foto`s:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook net terug van Asten,
Hele leuke meeting, mooi weer, veel mensen gesproken Geslaagd ![]() Hier een aantal foto's ter impressie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zitten mooie wagens tussen !!
|
||||
|
||||
![]() Heey erik bedankt dat ik mee kon rijden ik heb me goed geamuseerd, er stonden inderdaad mooie wagens bij...
Foto`s van mij tjsa... sorry camera vergeten dom dom .... tot de volgende meeting... het was ook leuk om weer eens wat anderen te zien van het forum... @JoeyG40 post die foto`s man ben benieuwd naar die foto vande mijne hahaha... gr polo-power..
|
||||
|
||||
![]() Ben ook in Asten geweest. Samen met Polo G40 heengereden en leuke dag daar gehad. Aantal nieuwe mensen weer gesproken en heb erg veel mooie auto's gezien !!
Helaas had ik mijn camara niet bij me, dus heb geen foto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb me ook goed vermaakt.Weer een aantal auto's van hier irl gezien en ook nog wat mensen gesproken en ervaringen kunnen uitwisselen.
Al met al weer een geslaagde dag. |
|
||||
|
||||
![]() Was een zeer geslaagde dag dacht ik zo het weer was goed
![]() En nog veel bekenden tegengekomen . Zal morgen ff wat foto's posten . greets joey
|
||||
|
||||
![]()
www.oliververheij.com Contact me for info & pricing about photoshoots! VW Fanatics! Last edited by vwmk1maniac : 10-06-2007 at 20:42. |
|
||||
|
||||
![]() Het was zekers een hele leuke meeting.
|
|
||||
|
||||
![]() was een hele gezellige meeting met een gemoedelijke sfeer
![]() heb nog wat mensen gesproken en er stonden echt topauto's tussen. zal zo ff wat foto's posten.
|
||||
|
||||
![]() Deze Meeting was not my cup of tea.
Maar toch enkele pics gemaakt om de dag niet totaal verloren te laten gaan. http://www.pixagogo.be/8988724102 |
|
||||
|
||||
![]() paar van mijn foto's:
vet!!! ![]() 2 broertjes: prijzen werden uitgedeeld door: ![]() ![]() ![]() het is trouwens heel lekker weer geweest vandaag ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben ook net ff aangeweest. ff rondje gedaan en weer weggegaan. Verder niemand gesproken, overigens wel genoeg gezien
![]()
|
||||
|
||||
![]() Op zich een vette meeting.
![]() Minpuntjes vond ik de muziek, en de ellelange prijsuitreiking. Filmpje : http://youtube.com/watch?v=4rSjFlxUuYU |
|
|||
|
|||
![]() Zo daar gaan we weer was vandaag gezellig mooie wagens gezien vondt het minder auto's dan vorig jaar maar wel een hoger niveau . Helaas was de bediening in het truckerscafe nogal slecht .... en de prijs uitreiking duurde mij te lang , volgend jaar misschien wat vroeger doen of de prijswinnaars van te voren inlichten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Weet iemand trouwens wie dit beertje op de prijs winnende kever heeft neergelegd ? De eigenaar is nogal benieuwd wie het was :lol: . ![]()
|
|||
|
|||
![]() Was een geslaagde meeting.
Wel raar weer, warm koud... en toch verbrand Mooie auto's gezien!!! Zie dat mijn auto al weer een paar keer is gespot... altijd leuk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Meeting ziet er idd goed uit
![]() helaas moest ik weer werken ![]() _________________ Golf MK3 VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zijn er van deze nog andere foto's gemaakt? |
|
||||
|
||||
![]() was die van jou ??
![]() ![]() mooie wagen, g60-turbo in de toekomst ![]() Heb nog wel een foto'tje genomen, zal straks wel even posten als ik thuis ben, helaas was het weer op dat moment even slecht zodat de kleur van de wagen niet tot zijn recht komt.