![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey , ben al een tijd op zoek naar een leuk einddempertje voor mijn golf 1 ..
nu mijn vraag , past een einddemper van een cabrio ook op de normale golf 1?? ik wil graag zon s-rohr , en ik zie ze alleen maar voor de cabrio... past deze toevallig op een normale golf 1 , 1.5??? http://cgi.ebay.de/VW-Golf-1-S-Rohr...1QQcmdZViewItem hoop dat jullie meer weten , groet Eelco |
|
||||
|
||||
![]() Of....je kijkt even in het verkoop gedeelte...worden RVS S-bochten aangeboden...kan je op je originele demper lassen..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() RVS op staal lassen .. kan dat ?
|
|
||||
|
||||
![]() ja
|
||||
|
||||
![]() jah dat wist ik al....
maar wil dus graag een sportdemper ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Endschalldämpfer
für Golf 1 auch Cabrio Hier boven staat dus: voor Golf 1 en OOK cabrio, dus deze past op de golf 1
|
||||
|
||||
![]() jah dat had ik ook al gelezen! maar er staat golf 1 auch cabrio en dan staat er bouwjaar 85-93 , er zijn tog geen golfjes is van 85??
dus lkkr vaag weer :s , maar er zit dus verschil in einddemper van een cabbie? |
|
||||
|
||||
![]() Zit er veel verschil in de uitlaten? Van welke motoren zou de uitlaat onder een JB motor kunnen passen dan? (ik neem tenminste aan dat hij een JB motor heeft) Zijn deze allemaal hetzelfde of zit er verschil in?
Verder zijn alleen de ophangbeugels het enige verschil tussen een dichte golf 1/cabrio tot 84 en tussen een cabrio na 84 ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die kan ik ff niet vinden.... link?
|
|||
|
|||
![]() Worden door BKdesign aangeboden...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
volgens mij bedoel je BK customs ![]() gr. Martijn