![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey allemaal!
Ik heb even een vraagje ik zou graag willen weten of het monteren van 17inch s8 velgen mogelijk is op een polo 6n? Ik zou dit graag eens willen gaan proberen maar vraag me af hoe je uit gaat komen met je wielkasten en je stuur uitslag. Heeft er iemand foto's van ofzo? gr arjan |
|
||||
|
||||
![]() Niet doen... Gewoon 9 en 10J 14érs eronder....
Schroefset... klaar! |
|
||||
|
||||
![]() het kan wel:
![]() maar staat niet en past voor geen meter. Dit is onverlaagd en de wielkasten moesten al aangepast worden. Moet je nagaan als je hem gaat verlagen.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met de originele schokbrekers zeker? Daar zit teveel beweging in. Met stuggere schokbrekers gaat het al een stuk beter.
|
||||
|
||||
![]() je wielkasten zijn gewoon te krap voor zo'n groot wiel
|
|
|||
|
|||
![]() hmm goede foto zo krijg ik er tenminste een idee van. Maar vind het inderdaad niet echt dat je zegt van dat is het. Dan zou ik liever voor een set 15ers of 16ers gaan iemand een leuke suggestie? Ik zat zelf al aan rm's te denken maarja dan ga je weer meteen richting de 1000 a 1250 euro voor een nette set. Dus als er iemand een leuke suggestie in 15 of 16 inch heeft met evt een foto ervan alvast bedankt!
|
|
|||
|
|||
![]() http://www.alcar.nl/4273_NL
daar staat een online gallerij (gewoon eventjes zoeken) waar je virtueel wielen kunt passen. p.s: de enzo cup in 13" vind ik wel wat hebben onder een verlaagde polo. Last edited by golfke : 01-07-2007 at 22:19. |