![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Ik heb me al eerder voorgesteld maar nu die Golf3 weg gaat is alleen de polo nog over. Ik heb er een klein project van gemaakt namelijk "oldskool" Hij heeft nu wat slechte plekjes; deukjes krasje en wat oppervlakkig roest maar dat word aan gewerkt :P Wat zit er nu allemaal in, Verlaging, G40 interieur (weet het niet helemaal zeker :P ) Oldskool radio (komt uit een Mk1) Sportvelgjes Leuke uitlaat met leuk geluid. Zoals je ziet nog niet echt veel. Me plannen zijn, Verbreed staal Imperial (komt volgende week binnen) ski's voor de imperial (heb ik al) Grote ronde verstraler van hella (Hoeft alleen nog gemonteerd te worden) En wil hem over een poosje met de roller bewerken :P Foto's ![]() ![]() Oldskool radio komt uit een mk1 van een vriend gekregen 8) ![]() Stuurtje ![]() interieur, kan iemand vertellen of het een G40 interieur is? ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Welkom op het forum en een leuke wagen.
En de plannen klinken ook goed !
|
|||
|
|||
![]() Ey,
thanx |
|
||||
|
||||
![]() Oldschool schopt kont
![]() leuke polo ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit! En ook leuke plannen, ben benieuwd na het eindresultaat.
|
|
||||
|
||||
![]() Leuke Polo, plannen klinken heel goed.
Het is inderdaad een Polo G40 interieur, heb het zelf namelijk ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom man
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ey, danke voor de positieve reactie's
![]() Imperial komt er hopelijk deze week op :P En hopelijk komt er snel een ander interieur in, ben opzoek naar een oldskool interieur wat standaard GEEN hoofdsteunen heeft en passend of makkelijk passend te maken is in me polo |
|
||||
|
||||
![]() Hoe is je bestuurders stoel? Misschien dat ik deze van je over wil nemen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb t interieutr uit een polo classic er in zonder hoofdsteunen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ook de achterbank?? Die is toch veel hoger (leuning)??
|
||||
|
||||
![]() achterbank is gewoon van me steilheck zelf nog die classic had qua stof precies t zelfde motief
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hmz klinkt intressant:P heeft iemand nog zo'n interieur liggen?
|
|
||||
|
||||
![]() zal wel ff een keer foto maken van mijn interieur
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als je dat wil doen graag, kan je eventueel mailen naar bruls_22@hotmail.com
|
|
||||
|
||||
![]() komt goed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er leuk uit, en zeker leuke plannen
![]() Als je je polo van verbreedstaal voorziet lijkt hij veel op mijn oude polo ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Hier de foto's van mijn intereur zoals beloofd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey Bruller!
Ook hier op het forum? Welkom... ![]() Ziet er goed uit, ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Gr.Nigel
|
||||
|
||||
![]() nice ride
![]()