![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zojuist op weg naar huis vanuit m'n werk.
Mooi via de parallelweg langs de N366, lekker die slome vrachtwagens voorbij en geen last van die idiote klaverbald-achtige kruising ![]() Maar wat staat daar ineens aan de kant bij de kruising bij Alteveer? ![]() ![]() Beetje sneu... Kent iemand deze auto? Volgens mij van een iets oudere man, maar dan wel behangen met GTI plaatje in de grille, en een Rabbit GTI typeplaatje achterop ![]() lijkt me gewoon een LSje trouwens... |
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er idd niet leuk uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oei, maar wel te fiksen gelukkig.
|
|
||||
|
||||
![]() Een Golf S Automaat uit 1980
![]() Kenteken Last edited by Sponze® : 20-07-2007 at 14:54. |
|
|||
|
|||
![]() zeker zonde
![]() maar vast goed te repareren ![]() (had je de beste man geen bod kunnen doen ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Nog wel aan gedacht...
Was een iets oudere man. Kop al helemaal onder het smeer ![]() maar was niet nodig zei de goede man. was trouwens gewoon midden op t asfalt gebeurd, dus geen dikke knal gehad... Gewoon gebroken denk ik (ouderdom?) |
|
||||
|
||||
![]() Die zag ik deze week ook nog in Alteveer staan....zonde
![]()
|
||||
|
||||
![]() fuseekogel eruit geknapt of zo?
|
|
|||
|
|||
![]() ai dit is zeker jammer, maar valt nog wel te maken.
|
|
|||
|
|||
![]() jammer, maar auto ziet er nog goed uit.
Dat kenteken: GGRR rrrrrr ![]() |
|
||||
|
||||
![]() misschien de bout van de fusee kogel wel niet goed vast gezet, of een draagarm bout niet goed vast.
denk dat de schade wel mee valt. |
|
||||
|
||||
![]() het zal jezelf maar overkomen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb um ook zien staan idd...best jammer