![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik was dan wel met vakantie maar martijn heeft niet stilgezeten!
Damn! Check out the shine!!! Rechter achterscherm is inmiddels ook gespritzt ![]() 16 september staat er een afspraak bij de RDW dus mischien met de Ponton naar Euro!!! |
|
||||
|
||||
![]() En plek genoeg om je nieuwe stickerts erop te plakkuh
![]() IDD retestrak |
|
||||
|
||||
![]() VETTTT !!!!
Ik heb ook nog een RA schermpje liggen voor de FB...moet ook nog in kleur ![]() Die RDW komt wel goed, makkie !
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg strak uit!
|
||||
|
||||
![]() Zorgen dat hij klaar is op Miss G. verjaardag! Leuk verjaardagscadeautje natuurlijk! Grote strik erop...haha Joh RDW komt wel goed hoor! Ben benieuwd hoor naar het einderesultaat.
|
|
||||
|
||||
![]() Zo staat tie er nu bij!
De schermen zitten nog niet geheel vast en wijken dus nog een tikkie. Na de RDW nog een stukkie zakken en dan word tie best wel heel erg leuk! ![]() ![]() T'is wel effe wat anders dan toen ze hem kocht. ![]() Last edited by keverpech : 05-08-2004 at 13:57. |
|
||||
|
||||
![]() Waarom NA de RDW zakken ???
Kan nu toch ook al een tandje omlaag.......................
|
||||
|
||||
![]() Er moet nog wel een en ander aan gebeuren dus verlagen staat nog niet op de planning.
|
|
||||
|
||||
![]() hahaha, belangrijkste als laatste ??
Clemens zijn ponton ligt ook al een tandje lager achter hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij kom je niet door de RDW keuring met die dorpels.... Of zijn ze gewoon vies? (ik zit op m'n werk met een heel donker beeldscherm dus het kan zijn dat ik het verkeerd zie)
Hele vette velgen trouwens! Heel apart.
|
||||
|
||||
![]() Dorpels zijn getectyleerd tot aan de chroomstrip.............ljikt erger dan dat het is volgens mij !
Velgen zijn Baby fuchsen, helemaal top onder een typ III !!! (nog wat kunnen regelen met die naafdoppen, keverpech ??) Dit zijn de zelfde velgjes, maar dan in 1 kleur (met homemade naafdoppen door een kennis van me)
|
||||
|
||||
![]() Dan ligt het aan mijn beeldscherm
![]() Die baby fuchsen zien er gelijk heel anders uit met een likje verf! ![]()
|
||||
|
||||
![]()
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 05-08-2004 at 15:50. |
|
||||
|
||||
![]() Met die velgen ziet hij er goed uit, Erwin! Maar hij mag idd nog wel wat zakken voor!
![]() Die mistlampen voorop laat je wel zitten, toch? Staan goed.
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 05-08-2004 at 15:46. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wel wat ?!!? Zeker 15 cm !!!! hahhhaaaa (geintje Erwin !! ik weet wat voor drempels er in Delluf leggen, dus 1 tandje is zat ![]() Miss M. zit ook regelmatig te schelden, raakt hier in de straat al 2 de de drempels ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik moet trouwens niet zeuren met mijn rijhoogte....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoest eigenlijk met de kever bob ??
Ik heb m gemist in het zilveren rijtje !?
|
||||
|
||||
![]() Er zit nog wat werk aan de bodem....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tsjongejonge... wat ben je aan het bouwen keverpech? een amfibivoertuig? Waar zijn de rupsbanden?
Hehe.. Ziet er erg stoer uit dat ding hoor! Ben benieuwd alstie klaar is!