![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als ik de voorruitwissers aanzet gaat de achterruitwisser volle vitesse over het achterraam.
Het probleem concentreert zich op de achterruit. Alle schakelstanden op de voorruitwissers werken naar behoren. Ik vermoed dat ik een electriche probleempje heb. De complete unit voor de ruitenwissers te bedienen is zowiezo niet origineel gezien er geen MFA knop op zit en het een "originele" hollandse GTi is. Nu zit ik te denken dat ik daarmee meteen het probleem heb gevonden nl dat de ruitenwisser bediengsunit stuk is. Is er iemand die hetzelfde probleem of vergelijkbaar heeft gehad? De achterruitenwisser gaat zo snel heen en weer dat ik er bang van word!!! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Even een paar andere handels proberen
Is de golf van voor augustus 83 [modeljaar82] dan geen MFA als de golf na augustus [modeljaar83] dan wel MFA |
|
||||
|
||||
![]() Datum eerste afgifte Nederland 20-09-1983
Ik weet niet of dat wat wil zeggen. Denk het zelf van niet!
|
||||
|
||||
![]() is modeljaar 83 dus heeft MFA
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoeft niet Zit net op de grens 82/83 Is het een 1600 of 1800 1800=modeljaar 83 Dan moet er op het display ook de functies staan voor de mfa en een schakelindikatie tussen de kmteller en toerenteller Als het met MFA is zeker een schakelaar nemen die daar voor is is leuk als het werkt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als hij een chassisnummer heeft met een D: WVWZZZ17ZDWXXXXXX (het laatste zijn 6 cijfers) is het een auto van modeljaar 1983, zoals deze b.v: ![]() "D" staat dus voor modeljaar 1983
|
|||
|
|||
![]() Is een DX 1800cc
|
|
||||
|
||||
![]() yes het is een 83er met 1.8 dx. achterruitenwisser gaat ook al heel snel heen en weer als ik hem op contact zet.