![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat past er in de deuren van een mk1 gti ui 79? Er zit bij mij wel wat ingeknutselt door de vorige eigenaar. Zijn er mensen met foto's van mooie oplossingen?
GertJan |
|
||||
|
||||
![]() Er zijn wel ovale speakers te koop van de bekende merken bv pioneer die erin passen.
Ik heb er helaas geen foto's van. Ik ga zelf deurbakken en speakerhouders van een 93-er cabrio plaatsen,hier past een 13 cm speakertje in. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zie hier de mooie oplossing zoals uitgevoerd bij mijn '79 GTI. Let vooral op de fantastische manier waarop de bekabeling is weggewerkt: ![]()
|
||||
|
||||
![]() De pioneer TS-4638
Kosten rond de 70 euro http://www.pioneer.nl/nl/products/2...4638/index.html Ik kan me vergissen hoor dus informeer wel ff bij de automaterialenzaak Er van uitgaande dat je ze in de bakjes wil zetten naast je "kaartenvakjes" Last edited by Auke : 31-08-2007 at 20:09. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Heb deze besteld en volgens mij zijn ze dezelfde afmeting als de pioneer hierboven. We zullen van de week vanzelf zien of het past ![]() |
|
||||
|
||||
![]() maar voor die ovale speakers heb je wel een deurbakje nodig he!
![]() Zo zit het nu bij mij: alleen had de vorige eigenaar van de deurpanelen er ook ronde speakers in gezet op een beunhaas manier. Maar dit zijn nu alleen de speaker-kapjes in de kleur van de auto gespoten, zit verder niks achter ofzo. Alleen mijn deurbakjes heb ik gewoon die ovale pioneer speakers zitten: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat ligt der allemaal onder je stoel?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() in iedergeval wd40 eerste hulp bij vocht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() en een ruiten/sponsje en dat oranje is een zak met bitterkoekjes voor toen ik weer eens uren met dat ding in de file stond
![]() (en nog veel meer troep, maar ja, het was toen een daily he, nu niet meer)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() haha, krijg morgen alle spullen binnen en ga dan aan de slag. Zijn er mensen met mooi kofferbakinbouwen van een golf1? |