![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke pics van een hele relaxte dag!
|
|
|||
|
|||
![]() Helaas auto pech, ben dus niet kunnen komen!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Vondt het ook een zeer geslaagde dag met mooi weer.
|
||||
|
||||
![]() damn, wat is mijn kenteken vandaag vaak op de foto gezet zeg....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja man. Zo'n B kenteken zie je niet jeden tag.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Precies, vandaag heeft ie dienst gedaan waarvoor ie gemaakt is, zooi
![]() Was die Polo 1 van jouw? Gaaf bakkie, ziet er echt goed uit, tijdje bij staan kijken nog |
|
||||
|
||||
![]() Zo dan mijn foto´s staan ook online... en ze waren er wel die AIRCOOLERS, je moest gewoon ff goed kijken!
Check mijn pics van vandaag op AirMighty.com! ...enjoy! :biggrin: ![]() ![]() ![]() Het was iig een heerlijk dagje, echt super mooi weer en een gezellige sfeer! ![]() Greetingz, Niels
|
||||
|
||||
![]() Zit je nou weer patatjes te snoepen Bien ?
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die wit/groene T2b staat vóór wel erg diep in de schermen ... oops,kniestukken .... zeg !!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vind die doka T2 wel erg VET !
Zijn die ook schaars krukje ?? Misschien leuk voor NA de kubel........... (moest me nog in de T2 gaan verdiepen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb twee jaar geleden nog een T2b crew cab aan bonken gezaagd
![]() maar,die was ook te slecht om te bewaren !! Die had in Voorburg 10 jaar bij een VW garage onder de bomen gestaan ... Ik pakte zo de dakgoten eraf :frown: ,maar er zaten wel kaarsrechte laadkleppen op !!! maar idd,ze worden ook zeldzaam ... in Amerika zijn ze zelfs zeldzamer dan een spijlbus crew cab !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hmmmmm
dus als ik die nog eens tegenkom voor weinig moet ik m maar alvast aanschaffen ?! Miss M. wordt gek als ik er weer wat bij koop.............
|
|||
|
|||
![]() @ Mr.VA,ik praat tegen die tijd dan wel ff met Miss M.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahaha, daar hou ik je aan !!
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de "See" gezien dus op de auto's was ik snel uitgekeken. Ik kwam ff voor een praatje.
|
||||
|
||||
![]() Peter, alles goed gegaan met de brommert
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jeeeeeeeeeh, ik sta er ook nog op
![]()
|
||||
|
||||
![]() @mr VA; ja ik zat een patatje te snoepen, en s'ochtends had ik al poffertjes op, daar is de zondag voor!!!
![]() Gezellige dag, jammer dat de luchtgekoelden in de minderheid waren en dat ik de meeste watergekoelden al had gezien maar de poffertjes en patat was iig goed te eten!!!! |
|
||||
|
||||
![]() Deze speedster was toch niet echt 1 van mijn favo's, is ook wel te zien aan mijn hoofd!! :p :p
![]() Dit is wat ik versta onder een echte kever (wat een eigendunk weer he???) ![]() Bob deed ff voor hoe je moet poseren voor een foto: ![]() Naast de auto's met de tekst g60 inside en vr6 inside stond hier de kever van niels met bob inside!! ![]() As usual was ik weer eens de camera vergeten, niels heeft hem volgens mij in zijn standaard uit rusting zitten en staat dus nooit op de foto dus moest ik toch maar ff met zijn camera hem op de foto zetten.... Jammer dat iedereen ineens voor de kever liep en ik snel een pic moest schieten!! ![]() |