![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb even een vraagje,
Ik heb vandaag een foto gezien van een polo coupe mk3 (dus de 1990-1994 versie) met een MK2 front. Dus met de rone koplampjes. Dit vond ik super mooi. Kan iemand mij vertellen of dat heel erg moeilijk is omdat om te bouwen? Of is het een kwestie van zijschermen en motorkap wisselen en dan ander grilletje er in? Gr. Kawouter
|
||||
|
||||
![]() Klinkt als een gevaarlijke creatie
![]()
|
||||
|
||||
![]() nee, wisselen is niet mogelijk. De binnenspatborden en langsdrager van een 2F zijn ook langer. Is een zelfdragend front, zonder subframe oid.
Je moet een heel front (vanaf de A stijl) wisselen. Niet makkelijk dus. Met een donor type2 kan het wel, maar dan moet je wel kunnen lassen en uitlijnen..
|
||||
|
||||
![]() hmmm laat dan maar zitten. Dat gaat te veel werk worden.
|
||||
|
||||
![]() Wat je moet aanschaffen:
motorkap grille+lampen 2x schermen frontplaat voorbumper (of iets wat je zelf mooi vindt) radiateur pvc wielkuipen dwarsbalk? (weet ik niet cker) lagsdragers zijn verlengt door oplas stukjes! deze kun je er af slijpen. Ook zijn je a-stijlen iets anders bij de aangrenzing van je voorschermen. |
|
|||
|
|||
![]() Het zal wel een duitser wezen met 3 kleuren of zoiets.
en dat is geen 2f maar een 2 met een andere achterkant.