![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste mensen,
Ik ben opzoek naar foto's van het blok van deze golf 1. Heb al druk rondgezocht op internet, maar kan ze nergens vinden. ![]() ![]() Alvast bedankt...
|
||||
|
||||
![]() Is volgens mij dezelfde auto als bij www.hulsenturbotuning.nl op de site onder
projecten staat Alleen de motoropbouw en het uiterlijk zijn gewijzigd. Gr Jan. |
|
||||
|
||||
![]() Dat is de auto van Johnny Walters..
meer info te vinden op Hulsen Turbo Tuning Deze zullen wel goed zijn denk ik.. ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by VWAirlines : 21-08-2007 at 16:50. |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor jullie reacties.
En deze foto's zijn idd heel duidelijk ![]()
|
|||
|
|||
![]() op de site van onze club (vw team brabant) staan ook foto's van de opbouw van het blok van johnny.
als je bij projecten kijkt onder de golf 1 van johnny staan er een aantal foto's waarop veel dingen goed te zien zijn groeten mark |
|
||||
|
||||
![]() en volgens mij is dit de eigenaar:
![]()
|
|||
|
|||
![]() crosflow kop volgens mij.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha ![]() ![]() op vag fest was ie ook goed op dreef ![]() met z'n "ossenaar" haha.. schitterend! |
|
|||
|
|||
![]() haha goede foto's voor op onze site!!! het is echt ieder jaar hetzelfde met johnny bij vwmania/vagfest 8p
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lijkt me wel duidelijk ja.... ![]() ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |