![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Mijn auto uit 1986 moet deze maand gekeurd worden en nu twijfel ik over de volgende punten:
Mijn achterruitenwisser en sproeier zitten niet meer op de achterklep. Is dit een probleem? Ik heb dikke bumpers met mistlampen voor. Deze zijn echter niet aangesloten, ik heb ook niet zo'n zin om dit te doen aangezien ik ga terugbouwen naar dunne bumpers. Is dit een probleem? Ook het mistachterlicht werkt niet. De schakelaar is wel aanwezig. Ook heb ik gele dimlampen, ik geloof niet dat dat een probleem is maar ik zal ze uit voorzorg maar wisselen voor witte, en de 85watt grootlichtlampen zal ik er ook maar uithalen. Tford claxon mag ook al niet zeker? ![]() Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() achterwisser en sproeier zijn niet verplicht.
Mistlampen voor die niet zijn aangesloten hoeven ook niet te werken. Als je de schakelaar en bolletje achter gewoon demonteerd, is mistlamp achter ook niet noodzakelijk. Laat je dit wel zitten is het afkeur. Als jou T ford claxon gewoon 1 vaste toonhoogte heeft is dit gewoon toegestaan. Mist het geen debiele geluiden zijn ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Schakelaar kan er gewoon in blijven
Mistlamp is niet verplicht Als die het wel doet moet het rood licht zijn [en niet net als bij mij WIT] |
|
||||
|
||||
![]() Ik haal voor de zekerheid het lampje en de schakelaar er wel uit
![]() Mn claxon is niet echt 1 toonhoogte ![]() http://www.jukeboxshop.nl/geluiden/toeters/t-ford.au |
|
||||
|
||||
![]() dan is je claxon afkeur
![]() En als je je schakelaar en bolletje laat zitten, moet het ook daadwerkelijk werken, anders is het afkeur. Dus gewoon schakelaar weg, en bolletje eruit. Toch zo gedaan. Gelukkig heb je een wat "oudere" auto, en mistlampen waren toen nog niet verplicht. |
|
|||
|
|||
![]() Schakelaar zat er bij mij ook in met APK en achter werkte de mistlamp niet [gaf wit licht en de keurmeester draaide het lampje er uit] en geen afkeur????
|
|
||||
|
||||
![]() "search" toets"apk" en dan:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=33716 |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben selectief dyslectisch voor overheidsteksten ;-)
|
|
||||
|
||||
![]() zou handig zijn als je dat wat minder zou zijn...
![]() |