![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo volksforummers....
Ik kijk al een hele tijd rond op jullie forum en heb me toch maar eens aangemeld. Ik ben Wouter, 25 jaar en kom uit wijchen. Na o.a een golf 2 gti, golf 1 cabrio corrado en een jetta, wilde ik weer eens een andere telg uit de vw familie geworden.. namelijk een passat uit 93. Een fijne auto met een goeie basis voor veel van mijn plannen. Ik kocht um helemaal origineel, maar heb er intussen dit van gemaakt. ![]() ![]() ![]() ![]() zo is de huidige stand van zaken.. als eerstvolgende aankoop staan er 8j x 15 inch velgen op het programma. maar dat zien jullie zo snel ze er zijn. ik zal zoveel mogelijk blijven updaten gr Wouter Last edited by dub35i : 26-05-2007 at 18:45. |
|
|||
|
|||
![]() welkom welkom !
aparte wagen heb je, grotere velgen zal hem goed doen !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Grotere velgen dan 15 inch bedoel je ?
ik heb 17 gehad, maar ik vind dat niet passen in mijn persoonlijke stijl die ik eraan wil geven. met 15 kan ik gewoon lager en ik vind het cooler om met kleine bredere velgen te werken.. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg: even een fris kentekenplaatje voorop en je hebt een hele nette passat !!!
|
||||
|
||||
![]() Waarom SS in je Grill
zoek je ruzie met oudere mensen / duitsers / etc.....?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vraag het eens aan de eigenaar van deze Camaro ![]() ![]() Kan natuurlijk ook gewoon SuperSport betekenen
|
||||
|
||||
![]() Nette Passat trouwens
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee man, lekker oude gedeukte afgeragde plaat erop houden.
Stoer ding wel opzich ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
maak ervan wat je wilt.. maar idd kan het vanalles betekenen, en dus niet meteen van het ergste uitgaan denk ik dan maar |
|
||||
|
||||
![]() Welkom aparte stijl heb je maar heeft op zich wel iets
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wel een leuke wagen, alleen had ik in de achterbumper ook een chroomstrip gedaan, of die voor eraf... En die verragde plaat houden inderdaad, staat er wel leuk bij
![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Wouter!
Wanneer ga je de hele auto rollen???
|
|||
|
|||
![]() Quote:
chroomstrip komt er aan.. ik was er ff doorheen toen ik voor had gedaan maar word aan gewerkt !!! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Type plaatje verwijderd... om gezeik te voorkomen |
|
|||
|
|||
![]() Ben ik de enigste die de auto lelijk vind?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Watje ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha.. maar de mensen doen gekke dingen tegenwoordig als iets ze niet aanstaat he ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
chroomstrip inmiddels helemaal rondom. maakt um optisch net ff wat langer en lager... |
|
|||
|
|||
![]() Leuke wagen, vind het wel wat hebben zo.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die had ik er niet opgezet maar is moeilijk eraf te halen omdat het in de verf omhoog blijft komen |