![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk setje, maar wat een geld voor zo'n onopvallende velgen...
|
||||
|
||||
![]() Geloof niet dat het de bedoeling is dat je hier je eigen advertenties post.
|
|
||||
|
||||
![]() Afgezien van dat wordt volgens mij tegenwoordig alles ouder dan 3 jaar "cult"of "old school" genoemd.....
vind hier weinig cult aan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ze zijn in elk geval wel zeldzaam in die inch maat zeker gezien ze compleet met deksels zijn.
*edit* daarom staat er ook bij een goed bod is welkom,als ik ze voor 150 erop zet ben ik ze zo kwijt maar maar daar heb ik geen ronal turbo's voor *edit* ![]()
|
||||
|
||||
![]() dus je koopt een setje velgen die hooguit 150 doen om daar dan ronal turbo's voor te kopen... ja ja....
|
||||
|
||||
![]() Ik denk voor het geld waar deze voor weggaan dat je zo wie zo geen Ronal Turbo koopt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uhm nee dat zie je verkeerd, ik heb ze verleden jaar gekocht, in een erbarmelijke staat, daarna zijn ze gestraald en gespoten, hebben dus genoeg geld gekost, ronal turbo's kosten nieuw 129 euro per stuk dus als ik deze velgen voor 520 verkoop heb ik wel degelijk genoeg.
Half jaar geleden heb ik een set origineel 7 J stalen (lemmer velgen) gekocht die ik zonder banden voor 250 kon doorverkopen, niet gedaan omdat ik ze zelf wilde houden als wintervelg. Dus waarom zou ik dan geen 550 voor die ronals kunnen vragen. wie niet waagt wie niet wint zou ik maar zeggen. Krijg ik ze voor dat geld niet verkocht gaan ze komend jaar gewoon weer onder mijn auto. Ze MOETEN niet weg nl. En voor de ongelovigen: 7J 2x ET30 en 2x ET38 lemmer(s) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo maken we geen advertenties op Volksforum. Voor regels zie het Onderdelen te koop topic.