![]() |
|
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() In 2006 zijn we begonnen met ´The GTI Open´, dit jaar krijgt het een vervolg:
The GTI Open dé internationale meeting voor de sportieve VW, Audi, Seat en Skoda rijder water- en luchtgekoeld ! Datum: Zondag 23 september 2007 Locatie: Circuit De Polderputten, Ter Apel ![]() Foto´s van The GTI Open, editie 2006: http://www.gticlub-holland.nl/00000...4d04/index.html Meer info (m.b.t. indeling showterrein e.d.) volgt z.s.m.! Op onze site is continue de recentste informatie te vinden. Check daarom regelmatig www.gticlub-holland.nl
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 27-07-2007 at 12:17. |
|
|||
|
|||
![]() ben er bij kost maar 5 euro voor mij.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ben er zeker niet bij DasDragDay is er dan! Zit liever daar.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
€ 5,- + 42 euro per jaar ...voor een club blad en een pasje ![]() jou € 5 euro zit daar bij in ![]() Last edited by voklswien : 15-07-2007 at 21:29. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maakt mij niet uit wat het kost.
ik ga er toch wel heen, en ga me er voor in zetten om dat gene wat er vorige keer niet goed was nu beter te doen en er dus een leuke meting van maken zoals we dat bij de GTI CLUB HOLLAND gewend zijn uit het verleden en dat kan natuurlijk niet in m'n eentje. Dus niet lullen maar komen op 23 sept. tot dan, doei
|
||||
|
||||
![]() Ben ook weer aanwezig als de parkeerplaatsen maar beter zijn dit jaar.
|
||||
|
||||
![]() Ik ben dr ookk
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Parkeerplaatsen zijn volgens mij niks aan veranderd, of de GTI Club moet dat nog gaan doen ![]() Anyway, ik weet nog niet of ik kom. Geloof dat t dan ook met de daily wordt iig... Parkeerplaats was vorig jaar wel leuk, maar beetjes stoffig |
|
||||
|
||||
![]() Kreeg deze week nog een telefoontje van Arjan de Koning (correct me, if i'm wrong) van GCH of ik als vrijwilliger zou willen optreden. Helaas heb ik dan familie-verplichtingen, maar ik probeer toch nog even een uurtje vrij te maken om even te kijken.
Als iedereen nou ook gewoon even komt buurten uit het Hoge Noorden, dan hebben ze in ieder geval een goede opkomst en is de basis voor de komende jaren misschien gelegd........ Groeten, LRR
|
|||
|
|||
![]() wij (VWTEAMPG.nl) zijn van de partij!
|
||||
|
||||
![]() opgeschoond.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed werk Richard we zijn trots op je. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ach ja.. heb ook mijn mindere momenten..
|
||||
|
||||
![]() Toch mooi zo`n onpartijdige moderator,doet het forum goed .
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja eg wel scheelt een stuk ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als de Vento geschilderd is en droog kom ik ook even kieken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Waarschijnlijk aanwezig met paar auto's vorig jaar was wel leuk
![]() Dit jaar hopelijk weer en hopelijk met meer sprint auto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lijkt me dat ik wel even kan komen buurten, hahaha...