![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zo mensen van het Volkswagen Forum, de VW mk3 club Nederland gaat weer een meeting organiseren. De volgende informatie hebben wij voor jou: Meeting VW mk3 club Nederland Wanneer: 23-09-2007 Waar: Big Daddy's Adres: Big Daddy’s Roadhouse Symfonielaan 3 3438 EX Nieuwegein Big Daddy's is goed bereikbaar via de A2, A12 en A27. Vanaf: 13.00 Tot: 17.00 Big Daddy's is ook geopend vanaf 13.00 Entree: Gratis Wij hopen dat het een gezellige meeting zal worden ![]() Kijk ook is op: http://www.vwmk3club.nl. Meld je ook aan als jij een VW mk3 in bezit hebt of een groot VW mk3 fanaat bent.
Groeten Denner! Last edited by Denner : 18-09-2007 at 12:08. |
|
||||
|
||||
![]() Als ik kan kom ik maybe wel langs met de mk3,
|
||||
|
||||
![]() Dat zou gezellig zijn joh
![]() Heb je ook een showcase van je VW mk3?
|
||||
|
||||
![]() Heb de auto net af.... nieuwe velgen en weer wat laten zakken door middel van bumpstops in korten
![]() Maar binnenkort wel even een thread aan, heb nu nog geenf foto's te druk gehad.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben benieuwd naar je mk3 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ff een klein upje
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Even een kleine update voor de meeting zondag, het staat niet duidelijk in de flyer. Kreeg een paar vragen of er ook andere VW's mogen komen of dat er alleen VW mk3's mogen komen. Deze meeting is gewoon toegankelijk voor alle soorten VW's. Dus als je zin hebt om ff gezellig te buurten met andere volkswagen bezitters en wat leuke ideeën op te doen kom dan gerust langs
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo ik heb er al zin in en hoop dat het mooi weer gaat worden. Lijkt me gezellig als er ook wat mensen komen van het Volksforum
![]()