![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo
ik heb nog een aantal onderdelen waarvan ik vanaf moet ik wil ze ook meenemen naar sixflags als je het vroegtijdig aangeeft achterlichten mk2, rood/zwart, rood, zwart raammechanisme nieuwe type, bestuurderskant audi 80 veren koplampen spinnekop 16v hoofdremcilinder 8v dunne bumper met trekhaak uitlaatspruitstuk 16v enz. + diverse kleine spullen bel of mail voor wat je nog meer zoekt prijzen van 1 tot 75 euro, of een goed bod 0650425187 of johan_lebbink@hotmail.com
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! Last edited by J.L. tuning : 23-06-2004 at 05:21. |
|
||||
|
||||
![]() zijn er nog mensen die onderdelen nodig hebben?
ik heb echt veel liggen, bel of mail me dan weet je of ik het heb en dan neem ik t eventueel mee naar sixflags
|
||||
|
||||
![]() graag je prijzen wat duidelijker....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geef mij jullie prijzen en ik neem t mee of je kan t ophalen, wel een beetje redelijk, ik hoef er echt niet veel voor te hebben, want.......... de schuur moet leeg i.v.m. verhuizing doe mij dus een goed bod en t is voor jou