![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mensen,
Even het volgende: ![]() Er heeft dus een grille-spoiler op de GTI gezeten (even voor de goeie orde: zodra de auto bij mij thuis stond is deze er gelijk afgehaald. Niet dat we elkaar verkeerd begrijpen ![]() ![]() Heeft er iemand een goeie tip hoe ik die gaatje waar die schroefjes in hebben gezeten weer netjes dicht krijg zodat het niet meer zo opvalt ???? Alvast bedankt voor jullie reacties Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() stukje van hetzelfde soort plastic insmelten met een soldeerboutje.. beetje opschuren.. klaar. ik smelt hele grills aan alkaar op die manier..
|
||||
|
||||
![]() Zo`n grilletje kost maar een paar euro toch?
|
||||
|
||||
![]() imi wel waarschijnlijk, maar origineel zullen ze wel een paar centen kosten denk ik.
En de grille is verder nog super netjes, dus vandaar het restylen !!! @Tjaap: soldeerbout heb ik, nu nog even een stukje plastic vinden !!! Thanx voor de tip. Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() platic haal je dan van zo'n imi gril
![]()
|
||||
|
||||
![]() Beetje zonde om daar een hele grille voor te kopen he !!!
Er ligt vast nog wel een stukkie plastic van het één of het ander. Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Enkele of dubbele lampen?
|
||||
|
||||
![]() Waarom neem je niet die booskijker?
Zwart wordt het toch wel als je het smelt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die booskijker is van polyester of zoiets. In ieder geval niet zwart van kleur. @Rinus: Enkele lampen
|
||||
|
||||
![]() Jammer, heb nog wel een middenstuk met verstralers liggen.
|
||||
|
||||
![]() Ik kijk wel even hoe ik het oplos Rinus. Gaat goed komen denk ik !!!
|
||||
|
||||
![]() als je een nieuwe grill wilt moet je maar pm
heb er nog nieuw liggen wel niet origineel maar ook geen crap namaak waar je een lijn inziet hoe ze gemaakt zijn
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een half jaartje geleden heb ik nog een originele gekocht bij de vw voor 29,- euro, ik moet er wel bij zeggen dat er nog 20% vanaf is gegaan. Maar stel dat je er 29,- euro voor moet geven bij de vw,dan heb je nog 20,- euro winst, dan dat je hem bij golf1onderdelen gaat halen. 49,- euro alstublieft. ![]() Zelf heb ik ook nog een originele gebruikte liggen, als je interesse heb PM mij maar. Groetjes, Patrick. |
|
||||
|
||||
![]() Als de auto zo grondig aangepakt word zou ik even een nieuwe of nette gebruikte originele grille op de kop tikken. Ik heb mijn reserve grille mee gegeven toen ik de auto verkocht. Anders had je die van me over kunnen nemen.
Geloof ook niet dat die nieuw en origineel ergduur is bij de dealer. Alstie inmiddels niet vervallen is. Dan zou je het nog bij de Classic afdeling van VW kunnen proberen. Die rekenen ook geen hoofdprijzen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
staat toch norgens dat ie een nieuwe moet nemen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik doe dit ook met een soldeerbout en met een ritsje, spanriempje ( je weet wel om kabels ofzo mee te bundelen ). Dan lichtjes opschuren en in het slechtste geval een nieuw laagje verf. Als dit mooi afgewerkt is zal deze in nieuwstaat zijn.
Mzzl
|
||||
|
||||
![]()