![]() |
|
|||
|
|||
![]() omdat ik binnen nu en 3 maanden een huisje ga kopen
had ik de keuze om of de golf te verkopen of om deze te schorsen en er een auto bij te kopen nou de golf verkopen viel eigenlijk al vrij snel af, dus maar gekeken voor een goedkope auto ik kreeg van iemand een tip voor een polo classic, en deze heb ik vandaag maar gehaald 8) het is een witte 1.0 40PK whoeehoeeee (zo'n 180 minder als de golf :oops: ) maar dat boeit niet zolang ik ermee kan snorren van A----->B is het wel best hij is al 40MM verlaagd rondom en ben er al achter dat Sebrings niet passen met de originele mk2 bandenmaat ![]() plannen zijn: eerst apk erop en dan wordt hij in een nog te bepalen kleur gerold en zullen alle modificaties lowbudget blijven ![]() de golf wordt zodra er APK op de polo staat geschorst en gestals en deze zal waarschijnlijk pas over een jaar of 2 in totaal andere staat pas weer de weg opkomen ![]() genoeg geluld hier benne de foto's macdonalds ballon die het toch boven verwachting lang uithield ![]() ![]() ![]() de buitenkant: ![]() ![]() ![]() de dikke peka's bevinden zich hiero: ![]() en dan wel weer leuk het polo GT interieurtje 8) ![]() en sja wat valt hier aan toe te voegen :oops: ![]()
![]() Last edited by skitzo : 03-11-2007 at 16:52. |
|
||||
|
||||
![]() leuke aanwinst zeg. en heb hem vandaag al in levende lijven gespot op de A15 en toen zat de ballon er nog aan
![]() ![]() grtz en veel plezier ermee!
|
|||
|
|||
![]() hey was jij dat
ik reed zelf in die groene golf 2, m'n maat reed achter me aan met de polo nette polo man ![]()
|
|||
|
|||
![]() leuke polio
![]() plannen klinken goed !!!! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding.
Alleen ALWEER eentje die gerold wordt. Een rat is een auto in technische topstaat met een vervallen uiterlijk, niet een, al dan niet brakke, low budget cruiser.
|
|||
|
|||
![]() ja dus??
technisch zijn al mijn auto's altijd in topstaat geweest en rollen doen ik omdat ik dat een leuker gezicht vind dan wit met rotte plekken
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks! jou golf 2 zag er ook mooi uit ![]() ![]() grtz
|
||||
|
||||
![]() vet ding!!! (letterlijk)
![]() hou hem heel ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik bedoel dat ik het gewoon zonde vind dat er zo veel zogenoemde ratten rond rijden de laatste tijd. Maak er liever wat leuks origineels van. Je hebt in ieder geval een heel leuke niet alledaagse basis er voor.
|
|||
|
|||
![]() ow zo, kijk ik wil wel een klein beetje opvallen hè
maar er zitten nogal wel wat plekjes op, vandaar dat ik hem ga rollen als hij nou in concoursstaat was geweest had het anders geweest ![]() belangrijkste voor mij was in dit geval dat hij hard is ![]()
|
|||
|
|||
![]() He,leuke polo
Wist nog wel een rode golf1 ![]() Of is tie verkocht? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een o ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey kul...
Lekker ratten en rollen ja.. Voor tips om te ratten cruise je maar ff naar de may hoor!! grtz..Vic
|
|||
|
|||
![]() komt goed man
ik zal eerdaags wel is aanwaaien met buur ![]() die moest je toch nog hebben voor je schuur toch?
|
||||
|
||||
![]() Hee Das de oude polo van Nicky.
Rijd niet verkeerd of wel? Heb er zelf vorige maand ook 2 weken in gereden omdat mijn golf kapot was. Ik vond het geen verkeerd ding en de roest die hij heeft komt van beschadigingen maar verder vond ik m ook nog kei hard. Succes er mee ben benieuwd hoe hij word. gr
|
|||
|
|||
![]() jij rijd in een auto zonder APK??
zou niet in mij opkomen iig maar dat deert niet heb er zelf nog maar 10KM in gereden denk ik :tonque: morgen even nalopen voor apk en kijken wat er uit komt rollen en gelijk even wat kleine modificaties uitvoeren ![]()