![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() zag dit net op de reclame...
http://www.nationaleautokaart.nl/ klinkt op zich niet slecht, tis dat ik al een goede apk garage heb...
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#2
|
||||
|
||||
![]() ok het klonk als een goed idee... tot ik hun persfoto's bekeek:
http://www.nationaleautokaart.nl/fi...nceringRAI4.jpg zal wel weer teringzooi zijn dus ![]()
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#3
|
||||
|
||||
![]() gratis apk.... kan me niet voorstellen dat het dan objectief gebeurd
betaal liever 40E per keer voor een goede objectieve keuring waarbij ik zelf rustig de gebreken kan aanpakken.
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#4
|
||||
|
||||
![]() Tering, wat een grote foto...
EN wat een afknapper: ik knap af op tandvleeslachjes
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
twas niet voor niets een link ![]()
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Heeft er al iemand ervaring mee eigenlijk?
Ben benieuwd of ze dan a'la kwikniks ineens vanalles vinden om te vervangen enzo? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad... dit gebeuren stinkt wel een beetje..
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#8
|
||||
|
||||
![]() Deze kaarten worden in het leven geroepen omdat de NAW gegevens van auto-eigenaren tegenwoordig niet meer te koop zijn.
Vroeger kon je als autobedrijf bijv. de adressen kopen van bijv. alle VW rijders tussen de 20 en 30 jaar, of alle BMW rijders met een auto jonger dan 4 jaar. Dit kan nu niet meer en daarom worden dit soort passen in het leven geroepen, om gegevens te verzamelen. Voor de VW rijders is er ook een speciale VW-pas die via de dealers en internet verspreid word. Heeft dus niets met de 'kwaliteit' van de keuring te maken.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#9
|
|||
|
|||
![]() Om hier ff serieus op in te haken... binnenkort moet ik toch weer een keer voor de APK, zou het dan zin hebben om hier gebruik van te maken?
Dus concreet, WERKT dit? of wordt je keihard genaaid!? Ik heb nml enorme twijfels over deze manier van apk enzo... |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er zijn maar een bepaald aantal bedrijven die hieraan meewerken. Als ik op mijn eigen postcode zoek vind ik maarliefst één bedrijf wat hieraan meewerkt in mijn eigen stadje. Daar kan ik echter geen APK laten doen, wil ik dat wel dan zal ik al naar Limmen moeten. Ik ga er vanuit dat de meewerkende bedrijven zeker wel een voordeel halen uit deze methode [geef mij anders 1 goede rede waarom een autobedrijf mee zou werken]. Als ik het zo zie zitten er ook wel wat bovag bedrijven tussen dus je mag er toch zeker vanuitgaan dat alles netjes en goed gebeurd ook als je zo'n kaart heb. Quote:
Ik zou echter voordat je zo'n kaart aanschaft eerst uitzoeken welk bedrijf bij jouw in de buurt meewerkt en vervolgens eerst bij hun langsgaan om te informeren voordat je die kaart aanschaft. Ik persoonlijk heb een hele goede rede om het niet te doen: ik krijg meer korting zonder die kaart als met en mijn laatste APK-keuring was ook gratis. Oja, nog een leuk weetje van die website: Bellen in de auto of op de bromfiets is sinds maart 2002 verboden. Elk jaar worden ongeveer 120.000 bestuurders op de bon geslingerd. Jaarlijks gebeuren naar schatting zeshonderd ongevallen met letsel, veroorzaakt door rijdend bellen. Handsfree bellen mag wel, evenals mobiel bellen op de fiets. Als we uitgaan dat de gemiddelde boete € 110,- is [90 euro voor brommerrijders en 130 euro voor automobilisten] dan kom ik dus op een winst voor de overheid van ruim 13 miljoen. Dat je het even weet.
__________________
Batracer , leuke online racegame. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Het voordeel is heel simpel.
Sinds een tijd kunnen bedrijven niet meer zo aan persoonsgegevens komen. Vroeger kon een bedrijf bijvoorbeeld een lijst aanvragen met alle auto's van 2.5 jaar oud, om zo de eigenaren een brief te sturen voor een aanbod voor APK om zo nieuwe klanten te winnen. Of een lijst met automobilisten die van het ene merk naar het andere zijn overgestapt, om ze zo weer terug te krijgen. Of bepaalde leeftijdsgroepen voor bij de introductie van een bepaald model voor een bepaalde doelgroep. Nu mag dit dus niet meer, en moeten de bedrijven op een andere manier aan de gegevens komen. Door de mensen zo'n kaart te verkopen koop je dus hun gegevens en mag je er verder mee doen wat je wil (binnen bepaalde grenzen uiteraard). Verder moet je eens kijken naar de lijst met bedrijven die hier wel aan mee doen, en welke niet mee doen. De bedrijven die niet meedoen voeren 99% van de keren géén reparaties uit en sturen mensen gewoon met een APK afkeur naar huis om zelf de punten te laten maken. De bedrijven die wèl meedoen voeren zelf de reparaties uit, en laten zich hiervoor natuurlijk goed betalen. De APK is dus gratis, maar vervolgens trekken ze je beurs leeg door je een hele lijst met mankementen op je bord te gooien. Hoe dan ook, ze worden er gegarandeerd beter van, en de mensen met die kaart verdienen er niet of nauwelijks aan.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |