![]() |
|
|||
|
|||
![]() ben opzoek naar 2 raamrubbers voorraan van een golf Mk.1
eentje met voorziening voor chrome en eentje zonder. wel moeten de rubbers in prima staat zijn en origineel VAG, ook liefst met verzending richting belgie ![]() Greatzz tommy Last edited by hilfiger : 03-10-2007 at 12:39. |
|
|||
|
|||
![]() 2 of 4 deurs dit maakt de zoektocht een stuk duidelijker !?
gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() zijn beide voor de voorruit (vooraan in de eerste post) dus een 2 of 4 deurs maakt hier geen verschil over...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() kan de link niet leggen tussen vooraan en voorruit !?
maar als het om de voorruit gaat maakt het idd niet uit ! gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Heb er 1 liggen
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Chek pm ![]() |
|
|||
|
|||
![]() and up...
|
|
|||
|
|||
![]() and up...
|
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Bij de VW kun je die nog bestellen. ruitrubber voor voorruit voor wagens zonder sierlijsten 171 845 121 ruitrubber voor voorruit voor wagens met sierlijsten 171 845 121 A Hier staat wel bij dat het vervallen is, maar misschien kunnen ze hem nog via Classic Parts bestellen. Groet Patrick. |
|
|||
|
|||
![]() raamrubber zonder voorziening chrome ondertussen ook thuis gekregen, nu nog enkel één rubber met voorziening van chrome. wie kan me helpen...
@ pvpmk1: Thx voor je reactie, ik ga van de week alleszinds is bij de plaatselijke Vw dealer om te chekken ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ben dus gisteren even gaan kijken in de plaatselijke vw garage en de rubbers met chrome zijn niet meer leverbaar ![]() ![]() bij deze nogmaals up... |
|
||||
|
||||
![]() Hilfiger, ik heb ze toch.
|
|
|||
|
|||
![]() topic mag dicht, kheb al mij gerief gevonden
![]() |