![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb ruimte nodig in mn schuur dus vandaar opruiming
![]() ATS classics 2x et 14.5 7J 13inch 2x et 3.0 7J 13inch lak is slecht kleine stoeprandschades 2 naafkapjes 4 hagelnieuwe Fulda 175-50-13 (1000km meegereden) vraagprijs €450,- ![]() ![]() ![]() Golf Heldere knipperlichten G60 bumpers vraagprijs € 10,- Edition achterbank zeer nette staat fot geeft vertekend beeld vraagprijs € 25,- ![]() Cl interieur 2 stoelen en achterbank redelijke staat, foto geeft vertekend beeld vraagprijs € 30,- ![]() ![]() Rode achterlichten Golf 2 geen scheuren, kunstof is wat verkleurd. vraagprijs € 45,- ![]() Orgineel GTI stuur 1987 vraagprijs € 15,- ![]() Inlaatspruitstuk Golf GTI 1987 motorcode EV in zeer nette staat vraagprijs € 30,- Benzinepomp Golf GTI 8v 1987 vraagprijs € 25,- Orginele deurstrips Golf GTI 1987 vraagprijs € 25,- ![]() Golf 1 koplampen vraagprijs € 20,- ![]() Kever 4 spatborden kever 1300 1972 nette spatborden 1 deukje in spatborde linksachter vraagprijs € 100,- ![]() ![]() motorkap kever 1300 1972 in zeer nette staat vraagprijs € 35,- zie foto hieronder achterlichten kever 1300 1972 1 glaasje wat verkleurd vraagprijs € 25,- ![]() prijzen zijn vraagprijzen of een goed bod reacties graag via pm of mail posthumusoane@hotmail.com
Last edited by Oane : 03-10-2007 at 15:35. |
|
||||
|
||||
![]() Zijn de achterlichten origineel rood? En Hella?
En dat stuur is niet toevallig leder hè?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
achterlichten en stuur moet ik even checken, je hoort het morgen van me
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als het die van achter lichten bij mij vandaan zijn zijn het hella's |
|
|||
|
|||
![]() middag upje
|
|||
|
|||
![]() Is die kever ook zo te koop? Spatborden etc. mogen eventueel wel ontbreken gaat om chassis en stuurderij, motor etc. Kenteken is er nog bij? Groeten Maurits
|
|
|||
|
|||
![]() wie helpt me van mn spul af te komen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als die koplampen nog netjes zijn (dus niet bulten steenslag op het glas of roest op de behuizing) dan wil ik ze wel van je kopen. Stuur maar even een PM met voorstel van ophalen/brengen/MK1 meeting ? En ze moeten natuurlijk wel origineel Hella zijn !
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ben t weekend druk aan het klussen dus wordt niet eerder dan maandag dat ik even kan zien voor je, als er erge steenslag opzit. en hoe de staat van de achterkanten zijn. dus je hoort maandagavond wel even wat van me. maak wel even een foto ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En weet je of ze gespoten zijn of niet? Oane had me al een PB-tje gestuurd d'r over, maar weet nog niet of ze origineel rood zijn.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ze zijn niet overgespoten zo ver ik het kan zien. orgineel hella
|
||||
|
||||
![]() Bumpers origineel VAG ?
en zwarte band van bumper ooit gespoten geweest ?
|
||||
|
||||
![]() Oane, je hebt PB, en een upje.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
achter bumper (weet ik zeker) is orgineel. Voor bumper kijk ik maandagavond even naar of die ook orgineel is. De zwarte banden zijn niet gespoten.
|
||||
|
||||
![]() Ok dan hoor ik het wel.
Heb wel interesse in de bumpers maar je woont alleen beetje ver ![]() Ga je nog naar treffens dit jaar ? 30ste Oss misschien ![]()
|
|||
|
|||
![]() Erik Edition#1 u heeft pb
en gelijk maar weer even een schop omhoog
|
|||
|
|||
![]() omhoog dr mee
|
|||
|
|||
![]() even omhoog
![]()
|
|||
|
|||
![]() hockenheims en bumpers kever verkocht tevens omhoog
|
||||
|
||||
![]() Ga je naar Oss de 30ste?
Ik wil de lampen van je overnemen, maar moet er dan wel 1.000% zeker van zijn dat ze echt zijn. Heb al genoeg nepperds liggen. ![]()