![]() |
|
||||
|
||||
![]() wij zijn ook weer veilig thuis aangekomen.....geslaagde meet vond het gezellig.
een hoop mensen hebben hun gezicht nog ff laten zien...viel me echt niet tegen.. mzls stefan
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad erg geslaagd! Onder andere Chris (brooddinges) en Misha een keer gesproken. Is Erik ook weer met uitlaat en al thuis aangekomen?
![]() Als het aan mij ligt voor herhaling vatbaar ![]() Diegene die foto's hebben gemaakt; is dat nog iets geworden? ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben ook benieuwd naar foto"s
|
||||
|
||||
![]() Zo, we zijn weer thuis.
Was een heel leuke gezellige meeting, vooral omdat het wat kleiner was en iedereen even met iedereen heeft gekletst. Leuk om weer wat gezichten bij de forumnamen te kennen. Volgende maand weer een ronde? ![]() Organisatie bedankt, bakkie volgende keer hou ik jullie aan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was inderdaad gezellig mekaar even gesproken te hebben. En tsja, die kleine dingetjes (uitlaatje hier, versnellingsbakje daar) zorgen alleen maar voor leuke verhalen achteraf. ![]() Quote:
Mwah, de meeste auto's zijn laag genoeg om als sneeuwploeg te dienen. Komt wel in orde.
|
||||
|
||||
![]() Bedankt iedereen voor de opkomst, erg geslaagd en boven verwachting!
stonden leuke auto's tussen, aantal kevers, een type3, verschillende golfjes/jetta's mk1 en mk2 ook kwamen er nog een 2tal buggy's aanrijden, van die kever-achtige kitcar dingen super gezellig, ik ga binnenkort is met Melly praten over de volgende meet!! jullie zien het verschijnen hier op het forum, BEDANKT!! |
|
||||
|
||||
![]() Hier 1 foto van mij, dat is dan meteen de enige die nog een beetje gelukt is..
hij geeft opzich wel een redelijk goed sfeerbeeld en een indruk van de locatie ![]() Ik hoop dat Melvin wat meer en betere foto's heeft! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik vond het ook echt boven verwachting geslaagd! Super opkomst, erg gezellig, leuke mensen, eindelijk gewoon wat mensen gesproken, dat lukt op normale meetings toch altijd wat minder! Locatie is ook echt goed geschikt gebleken!
Van organisatorische kant: We denken wel dat er een vervolg komt, hoe/wat/wanneer gaan we nog eens overdenken... Iig iedereen bedankt voor de komst! Ik zal vanavond even kijken of mijn foto's een beetje gelukt zijn, maar ik geloof dat er wel een paar goede tussen zitten! |
|
||||
|
||||
![]() Geslaagde meet!
Kleinere opzet is IMO echt tof! Aardig wat mensen gesproken. Heenreis was wel een avontuur. 2.5 kilometer voor aankomst besloot de uitlaat afstand te doen van de auto. Lekker knutselen onder de brug met geen gereedschap ![]() Gelukkig met hulp van Gijs &co en de groene type3 bestuurder (ben je naam kwijt) de uitlaat provisorisch eronder gehangen zodat ik toch op de eindbestemming ben gekomen. Daarna met martinus naar een garage om de hoek gegaan om dat kreng eens fatsoenlijk vast te zetten, dikke bedankt hiervoor ![]() Vrij weinig (lees 3) foto's gemaakt, die aardig mislukt zijn. Terugweg gelukkig zonder problemen aangekomen, al was thuis de oprit toch wel aardig hoog ![]() Al met al een geslaagde meet! Volgende keer alleen wel een jas meenemen. Piccie tot slot: ![]() oja, Gijs volgens mij ligt je spanband nog in mn auto |
|
||||
|
||||
![]() Bewaar hem maar voor de volgende keer. Je zult hem met deze rijhoogte zelf eerder nodig dan ik.
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Oke dan, bij deze mijn foto's, opzich wel geinig maar de volgende keer haal ik ff zo'n mini-statiefje, dan lukt het toch allemaal iets beter:
![]() Clickable! Last edited by MellyVille : 14-10-2007 at 11:25. |
|
||||
|
||||
![]() vond het ook erg gezellig zo'n MiniMeet. omdat je met wat minder bent kun je nogeens een praatje maken. waren zeker wel mooie auto's om te zien. alleen jammer dat het al vrij snel donker en koud was
![]() grtz
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kolen vuurtje en party tent? Verder leuk initiatief! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De politie kwam deze keer al langs. Kunnen blij zijn dat ze ons niet hebben weggestuurd. Als we daar op de parkeerplaats als een paar hippies een vreugdenvuur gaan aansteken hoeven we waarschijnlijk de eerst komende paar jaar niet meer terug te komen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Owja, over de politie... die vond het allemaal prima als we maar rustig deden en geen overlast bezorgden, ze wensten ons nog veel plezier iig!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alleen die auto... echt fout. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha, zal niet zo'n goed idee zijn, bij een winkelcomplex recht aan die drukke weg daar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hehe, ik stem voor op een grasveldje... alleen niet leuk voor de extreem verlaagde auto-eigenaren onder ons (wel weer leuk voor de minder verlaagde auto-eigenaren, zoalas ik
![]() Nadeel is ook wel dat het grasveld zeik en zeik nat zal zijn komende periode...
|
|||
|
|||
![]() Um, wat is precies het voordeel van een afgelegen grasveld? Dan denk ik dat we eerder weggestuurd zullen dan dat we het gewoon in het openbaar doen. Ik mis echt het voordeel ff
![]() |