![]() |
|
||||
|
||||
![]() .
Last edited by henkwassenaar : 09-03-2009 at 19:18. Reason: TE KOOP |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou niet van helaas spreken als ik je nieuwe aanwinst en plannen zo eens zie en hoor Henk. Veel plezier met je nieuwe caddy groet, marco Last edited by MarcoPolo : 07-04-2008 at 20:04. |
|
||||
|
||||
![]() Hele dikke Caddy, poosje geleden bij het Fec zien staan.
Die 20"ers, die zaten eerst onder een gele t4?
|
||||
|
||||
![]() Oude caddy vond ik echt super,
maar dit wordt ook wel weer een hele dikke caddy. Super basis heb je iig al ![]() succes
|
||||
|
||||
![]() komen volgensmij hier onder vandaan!
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() super zo caddy 2 blijft erg leuk.en echt zeer bruut vooral laag. maar de caddy die je nu hebt is ook erg netjes maar net even anders. succes
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie basis weer, en leuke prestaties uit de motor! Goeie plannen, ben benieuwd! Zal wel weer lekker dik worden
![]()
|
||||
|
||||
![]() caddy 2 rulez. ik ga mijn auto verkopen. en dan als die er nog is die caddy 2 met de pomverstuiver en 6 bak kijken is super netjes. en standaard al 130 pk. dus chip erin en dan gaan met 6 bak,. maar ja eerst de golf verkopen. vind het super. lage snelle caddy 2
|
|
||||
|
||||
![]() .
Last edited by henkwassenaar : 09-03-2009 at 19:18. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie dikke caddy...maar zo te zien is dit project niet echt een project. het is velgen eronder en klaar?
|
|
||||
|
||||
![]() Wat een super gave caddy zeg
![]() Maar rij je veel kilometers voor je werk? Anders lijkt me je oude caddy niet echt comfortabel voor een werk auto waar veel mee gereden word en die ook vol geladen moet worden. Maar wel gaaf ![]()
|
||||
|
||||
![]() .
Last edited by henkwassenaar : 09-03-2009 at 19:18. |
|
|||
|
|||
![]() Heey Henk leefst nog??? hahahaha, staat supers kerel binnenkort weer eens babbelen @ lutjegast
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook deze ride is super strak man,, erg mooi..
gr ronnie
|
|||
|
|||
![]() Dik hoor Henk,
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vind mooi henk , ook nog een stukje zakken of gaat dat niet lukken vanwege het de werk auto is dan lijkt het nog stoerder .
|
||||
|
||||
![]() .
Last edited by henkwassenaar : 09-03-2009 at 19:19. |
|
||||
|
||||
![]() .
|
|||
|
|||
![]() ben benieuwd hoeveel hij dan heeft henk.
|
||||
|
||||
![]() .