![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zeer strak ding.
Zie ik kleurverschil op 2e foto met deur en achter paneel. http://auto.marktplaats.nl/volkswag...U%3D&fta_ind=22 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooie auto, Niks voor jou ?!?!
|
||||
|
||||
![]() beste prijs ook volgens mij....en idd 2 verschillende kleuren...flipflop?
![]() wel gaaf zeg zo`n Edition One..... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen, hoewel het lijkt op kleurverschil (makes you wonder....)
|
|||
|
|||
![]() hele mooie wagen, denk toch wel een ex-schade wagen.
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding zeg...
|
|
||||
|
||||
![]() En op foto 2 is het verschil al weg. Mooie wagen man! Hoop dat ie bij een echt liefhebber terechtkomt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het verschil is er nog wel degelijk, op de 2e foto. Het beste kun je de auto in het echt bekijken, foto's vertekenen altijd wel.
Best een hoge vraagprijs als je het mij vraagt, voor dat geld koop ik iets leukers (8x 32b ofzo) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nette bak en zeker geen kleurverschil, als je goed kijkt is het een gebouw of zeer groot voorwerp.
|
||||
|
||||
![]() zeker wel kleurverschil, dat is de weerspiegeling van de grond die je ziet..
op de eerste foto zie je de spiegeling ook doorlopen op het achterscherm alleen dan wel een tint donkerder, mij lijkt het dat hij linksachter in elkaar heeft gezeten het achterscherm is namelijk wel erg 'diep' van kleur in vergelijk met de voorkant/deur.. nette auto verder op het eerste gezicht, een kijkje nemen zou wel vereist zijn iig! Last edited by Misha : 18-10-2007 at 10:07. |
|
|||
|
|||
![]() Tering zeg.............allemaal autospuiter geweest??? Of zijn jullie eigen auto's zoooooooooo superrrrrrrr???
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heeft niks met of je eigen auto perfect is, dat is de mijne ook verre van .. maar wat ik wel weet is dat het geen schadeauto is geweest, dat lijkt bij deze g60 wel het geval, kleurverschil duidt iig vaak op schade delen kapot -> delen hersteld -> opnieuw gespoten -> kleurverschil maar om het zeker te weten zul je altijd een kijkje moeten nemen want op een paar foto's kan je in feite bijna niks zeggen over een auto |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat je gewoon een nieuwe bril nodig hebt.
|
||||
|
||||
![]() ik zie het ook niet hoor
|
||||
|
||||
![]() dan denk ik dat jullie een nieuw/kleurecht beeldscherm nodig hebben ..
als dit namelijk geen kleurverschil meer is, dan is mijn jetta geel.. en dat issie niet ![]() ![]() Last edited by Misha : 18-10-2007 at 16:34. |
|
||||
|
||||
![]() nou ....
wie is de eerste die durft de goede man of vrouw een mailtje te sturen voor nieuwe foto's ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja, mss zouden meer foto's uitkomst bieden .. al is met de huidige foto's ook al overduidelijk
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan moet je nog maar eens effe die foto's van de mini-meet bekijken. Daar zat d'r toch een behoorlijk gele schijn op dat vehikel van je. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je moet effe op het linkje klikken, Ries. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |