![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Even een vraag voor een vriend....
Zijn alle 8V cilinderkoppen uitwisselbaar? dus past een nwere type op bijvoorbeeld een GTI uit 83? ... Thanx.
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers! Quote:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Nope.
Ik weet niet hoe t bij de 'big block's' zit (1.5 en groter), maar bij de 'small blocks' zijn er zowieso al meer dan 10 verschillende types: hydro vs sleeptuimelaar, verbrandingsruimte in de kop vs in de zuiger, grote kleppen, kleine kleppen (sleeptuimelaars), klepstelen van 7mm vs 8mm (hydro's), wel gat + sproeier voor brandstofpomp vs zonder, met uitlaatgas-terugvoering-tbv-inlaatspruitstukvoorverwarming vs 'zonder', etc etc (en dan nog allerlei verschillende combo's)
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|
#3
|
||||
|
||||
![]() zolang heteen zelfde injectie of carb kop is past deze met uitzondering van de heron kop
__________________
kopbewerking ,pm |
#4
|
||||
|
||||
![]() Wat Dr. Serge zegt inderdaad. Past gewoon, maar kijk of de benodigde/nietnodige injectiegaten enzo kloppen! Let wel op welke nokkenas je gebruikt, vaste en hydro stoter nokstokken zijn niet uitwisselbaar.
__________________
Quote:
|