![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na de introductie van Shell V Power in Duitsland heeft ook Nederland z'n eigen (versie van) V Power. Maar dit is blijkbaar nog niet genoeg, in Duitsland is nu ook al Shell V Power Diesel leverbaar, Nederland zal ook wel weer volgen...
![]() http://www.shell.com/home/Framework...h_04062004.html De introductieprijs in Duitsland is trouwens 99,9 eurocent, op langer termijn zal de prijs ongeveer 5 cent meer bedragen dan de huidige diesel... Als de prijs in ons land niet te hoog is, dan wordt dit m'n nieuwe brandstof denk ik :biggrin: Last edited by GTD Special : 30-06-2004 at 19:21. |
|
||||
|
||||
![]() Aja allemaal geld klopperrij, ik rij gewoon lekker door op de benzine waar ik altijd op rij.
|
||||
|
||||
![]() Maar d'r zijn altijd mensen die denken: "Als de prijs in ons land niet te hoog is, dan wordt dit m'n nieuwe brandstof denk ik"
want t zal wel beter zijn.. Ondertussen krijg je dus echt een goede roetmeting met behulp van plantaardige olie in je tank (en das juist goedkoper dan diesel)
|
|
||||
|
||||
![]() Het is dat ik alleen nog maar bij de Total mag tanken van mijn werkgever anders had ik zeker deze diesel gaan tanken.
|
|
||||
|
||||
![]() Ok dan: 't is dat mijn auto een benzine motor heeft, anders had ik zeker deze diesel gaan tanken.
|
|
||||
|
||||
![]() Beetje jammer opmerking
|
|
||||
|
||||
![]() Hmmm...ik mag dus alleen bij de shell tanken met me lease hok....kom maar op, gaat ik wel ff uitproberen!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |