![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vrouw bijt man in penis die orale seks weigerde
Geschreven door Administrator Thursday 15 November 2007 Een vrouw is veroordeeld tot het betalen van een schadevergoeding aan een man. Ze beet haar slachtoffer in zijn penis. De Zweedse was woest geworden omdat de man niet in ging op haar voorstel tot orale seks. Ze vroeg het hem verschillende keren maar de man bleef halsstarrig weigeren met alle pijnlijke gevolgen vandien. De vrouw sprak de man aan in een fastfoodrestaurant in Skövde. Ze kende hem van haar noch pluimen. Hij kon haar niet op andere ideeën brengen en toen de man het pand verliet, sloeg ze toe. Ze trok zijn broek naar beneden en zette haar tanden in zijn geslachtsdeel. Op de koop toe krabde ze hem in zijn gezicht. Voor de rechter in Skaraborg gaf ze toe dat ze dronken was. Naar eigen zeggen kon ze zich niet meer herinneren dat ze ook maar een voet in de fastfoodtent gezet had. Het mocht niet baten. bron: knurps.nl Ongelooflijk dat er gasten zijn die het weigeren ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik had geen nee gezegt auw wat zou de beste man de eerst komende dagen lastig zitten
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als d'r kop me niet aan staat of ze bakt er niks van weiger ik zeker! Maar kan me voorstellen dat je daar anders over denkt als je maar eens in de paar jaar genilfiskt wordt ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() denk dat deze het was ![]() of haar zus Last edited by voklswien : 18-11-2007 at 20:05. |
|
||||
|
||||
![]() Is mij ook wel eens 'botweg' gevraagd door iemand de niet echt mijn type was....en ze was niet eens dronken...
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()