![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop:
-Volkswagen golf mkII 1.3 1990 nieuwe apk 192.000dkm wit madison 2-deurs Ik heb deze auto 2 weken geleden gekocht omdat mijn eigen auto nog niet klaar was maar het is toch sneller gegaan als gedacht dus hierbij zet ik hem te weer te koop. Er zit een trekhaak op,open dak(lekt niet),edition interieur(met in hoogte verstelbaar bestuurdersstoel),gti grille met mistlampen,toereteller, donkere hella achterlichten,klepspoilertje,stoffen kofferbakbekleding,en hij heeft een nieuwe set matjes gekregen.De banden zijn ook nog gewoon goed(voor 2 nieuwe meen ik) Vandaag krijgt hij een grote beurt. En hij heeft vorige week een nieuwe apk gekregen. Alles werkt gewoon aan deze auto en hij is niet uitgeleefd. Ik zet hem vanavond op marktplaats en dan plaats ik een link naar marktplaats voor de foto's. Ik moet voor deze auto beuren 600 euro anders gaat hij niet weg. mgv Roberto |
|
||||
|
||||
![]() Waar staat hij?
Foto's?
|
|||
|
|||
![]() Eindhoven en foto's zet ik vanavond op marktplaats en dan voeg ik hier een link toe( had ik er al bijgezet
![]() mgv Roberto |
|
||||
|
||||
![]() Waar blijft die link? Heb misschien wel interesse...
|
|||
|
|||
![]() Is verkocht mag slotje op!
mg Roberto |