![]() |
|
||||
|
||||
![]() vraag betreft aandrijfashoezen audi 90
heb gisteren de aandrijfashoezen vervangen van mijn zwagers audi 90 5 cilinder,maar nu heb ik een vraag. omdat audi slijtageonderdelen veel hetzelfde zijn als vw heb ik eerst voordat ik ze ging vervangen wat info gezocht. en las in de topics en in mijn vraagbaak van de golf dat voordat je de homokineet eraf trekt een veer los moet worden gemaakt(ombuigen) maar er zat helemaal geen veer om de assen bij deze audi en kon de homokineten er zo vanaf trekken met zon slagapparaat(autoschade gereedschap) . bij de nieuwe hoezen zit dit onderdeel er wel bij maar deze hoezen zijn ook voor de golf. nu vroeg ik mij af of t klopt dat ik die gebogen veertjes wel of niet moet monteren,volgens mij niet omdat ze er ook niet tussen zaten maar je weet nooit......... gegroet johan joure |
|
||||
|
||||
![]() als het goed is zit er op het einde van de as een gleufje waar je zoon borgringetje/veertje omheen steekt. en das ook bij een audi volgens mij..
|
||||
|
||||
![]() voordat je de kineet erop tikt......
eerst een ring dan een plastic cupje en dan volgens mij die veer?????????,en dan de kineet,maar er zat ook niks tussen toen ik t aant demonteren was. zou t ook zonder veer kunnen?? johan johan |