![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
ik ben op zoek naar een verlaging voor mn golf 1.. ik zag dat ze bij nl power verlagingsetjes hebben van gt of ak.. deze zijn rond 249,- maar op de duitse ebay heb ik setjes van supersport gezien voor rond dezelfde prijs (incl verzenden) waar zouden jullie voor gaan???. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() supersport
|
|
||||
|
||||
![]() dacht ik zelf eigenlijk ook ...
maar ik dacht misschien zijn er mensen met andere ervaringen |
|
||||
|
||||
![]() onder onze golf 1 zit een setje van ak, 60/40, rijd lekker stug, maar toch nog iets comfort.
Nu zijn de veren veranderd naar 80/80, wel dezelfde dempers, rijdt lekker strak en voor een nette prijs. Maar gaat er met een paar maanden vanaf, om plaats te maken voor een schroefsetje
|
|||
|
|||
![]() en dan verkoop je ze :P?
|
|
||||
|
||||
![]() hahaha jeps die gaat dan de deur uit
|
||||
|
||||
![]() Ik zat ook al te kijken naar zo'n setje ja, 2 jaar garantie en tüv gekeurd. Lijkt me dat je t voor 249 euro wel kan wagen. Maar ik weet t ook nog niet zeker...
|
|||
|
|||
![]() Als je voor 250 euro aan Supersport setjes kan komen, dan zou ik dat maar gewoon doen.
Zijn best goede setjes voor het geld, zeker als je ze nog een stuk goedkoper kan krijgen! |
|
||||
|
||||
![]() nou ik heb mn supersport setje binnen
![]() nu nog even monteren ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tis best een zwaar doosje he? Ik vond het er ook goed uitzien, is echt letterlijk een DIKKE set! |
|
||||
|
||||
![]() Een schroefset of een vaste, als het een schroefset is,
zou je me dan kunnen helpen aan zo'n setje? Goedkoper dan 300 vind ik ze niet, excl. verzendkosten is dat voor een schroefset. Veel plezier ermee iig ![]()
|
||||
|
||||
![]() nee een vaste verlaging....maar 300 euro is ook niet duur dan voor een schroefset
|
|
||||
|
||||
![]() niet echt, maar het kan goedkoper. maar dat moet je net treffen.
jij hebt je set ook niet duur trouwens. krijgen we ook foto's als het spul eronder zit? ![]()
|
||||
|
||||
![]() mijn vriendin heeft een nieuwe supersport schroefsetje op de kop getikt voor dr golf 1, voor 300 euro incl verzending.....
![]()
|
||||
|
||||
![]() das ook echt cheap dacht ik zo
|