![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze set ligt in de weg en mag weg voor 150 euro (vraagprijs).
Velgen zijn in nette staat, inclusief centreerringen, alle naafkappen, en VW logo's. Sommigen hebben heel licht stoeprandschade maar dat is echt verwaarloosbaar. Er zijn GEEN banden gemonteerd, wel kun je er 2 195/50-15 bandjes bijkrijgen als je wilt die ik nog heb liggen. Zo stonden ze onder mijn Golf 2: ![]() ![]() ![]() Inruil met bijbetaling eventueel bespreekbaar, ben op zoek naar een schroefset voor Golf 2, 185/45-15 Nankang bandjes, 165/50-15 Bridgestones of Nankang, of een ander leuk setje oldschool velgen in 7 of 7,5J 4x100, een witte achterklep voor Golf 2 met zwarte rand en spoiler, enzovoorts ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er nu eventueel 4 banden bij in redelijk goede staat. Prijs blijft hetzelfde, 150 euro.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze nog steeds hoor.
|
|
||||
|
||||
![]() 100 euro kom ik ze halen
|
||||
|
||||
![]() Voor 25 euro meer ben je welkom
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoeveel profiel hebben de banden?
|
|
||||
|
||||
![]() Oeps, helemaal uit het oog verloren. Banden hebben 3 (voor) en 6 mm profiel. Heb er ook nog een bandje in die maat bij. Kom op, ik moet er van af, 120 euro alles bij elkaar.
|
|
||||
|
||||
![]() 5 losse banden erbij dus...
|
|
||||
|
||||
![]() leg ze maar apart voor mij
|
||||
|
||||
![]() Doe ik. Kom je ze halen?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja wil ze hebben, moet even kijken hoe ik dat ga doen, je woont ruim 2 uur van me vandaan, iemand van t forum die wel eens in de buurt kom en ook in de buurt van doetinchem? anders moet ik gewoon een keer een rit maken, maar ivm drukte zit dat er even niet in, dus ff kieken hoe we dat gaan doen
|
||||
|
||||
![]() Ik moet binnenkort een keer naar Nijmegen. Wellicht kunnen we daar afspreken?
|
|
||||
|
||||
![]() is prima, waneer ben je in nijmegen? kan alleen s'avonds, of int weekend
|
||||
|
||||
![]() Vanaf hoe laat kun je 's avonds? Ik moet voor mn werk naar een Texaco station daar. Het handigst zou zijn als we daar afspreken.
|
|
||||
|
||||
![]() Kunnen we volgende week donderdag afspreken in Nijmegen? Hoe laat kun je ongeveer?
|
|
||||
|
||||
![]() Deze mag dicht, verkocht.
|
|
||||
|
||||
![]() jep, ze zijn verkocht