![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even de advertentie vervangen door die die ik op Marktplaats heb gezet:
Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 1987 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 820 kg Kleur: Grijs Vermogen: 40kW Cylinderinhoud: 1272cc Te koop wegens aankoop T3 camper: Unieke volledig gerestaureerde Volkswagen Golf in een Hotrod / ratlook! De Golf heeft net vervangen gekregen: Nieuwe distributieriem, waterpomp, 2 wiellagers pas vervangen, ook pas een grote beurt gehad en kleppendekselpakking vernieuwd. De Golf is volledig opgeschuurd, gegrondlakt en vervolgens matgroen afgerold. Superstrak, kom zelf kijken! Uitlaat volledig opnieuw gelast, nieuwe originele schroefset van Koni, verbreed stalen 13" wielen met zo goed als nieuwe Toyo's. Interieur als nieuw op twee sigaretten gaatjes na! Hele dikke 350W Pioneer boxen! Unieke grill met meer lamellen dan origineel, Amerikaanse bumpers met als nieuw chroom (voor én achter). De Golf heeft dus een schroefset die nu op z'n allerlaagst staat, ± 6 cm, is nog te stellen. De Golf mag deze week weg voor een goed bod, alles onder €1300,- is niet reëel. Bieden mag in de mail, heb het op de site uit gezet. Deze Golf is klaar voor APK, komt er niet meer nieuw op omdat ik volgende week een T3 krijg, maar kom kijken en overtuig jezelf. Mooiste Golf in deze prijsklasse, is aan onderdelen alleen al meer waard. Jullie kennen de plaatjes al, maargoed hier nogmaals: Zoals ie bij Tiefflieger stond ![]() Na de modificaties van Oldschool (bumpers/motorsteun/distributieriem) ![]() Ik heb 'm gekocht zoals hierboven maar met motorklep in dezelfde kleur groen. De Golf is goed, mooi, briljante stijl en een gegarandeerde headturner! Helaas ga ik noodgedwongen op zoek naar iets hogers. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PRIJS OMLAAG! €1250,- met halfvolle tank, weg=weg Reacties graag via PB / Mail: info[at]daanvandijk.nl / Tel: 06 1428 6629 Last edited by huinkroese : 22-11-2007 at 11:03. |
|
||||
|
||||
![]() Alles is net vervangen om er APK op te zetten maar dat kon pas 3 maanden voor het verlopen ervan. Zit nu nog 3 maanden op.
Zit inderdaad een schroefset onder maar vind het zonde om deze veel hoger te zetten, ziet er juist zo te vet uit! KM is rond 203.000 |
|
||||
|
||||
![]() Het is een CL, 1300. Lekker zuinig!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal er eens over denken....
|
||||
|
||||
![]() Je kan altijd even komen kijken, zegt meer dan 1000 woorden.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Distributie, waterpomp, 2 wiellagers enz enz pas vervangen, ook pas een grote beurt gehad en kleppendekselpakking...
|
|
||||
|
||||
![]() Als je de tekst leest kan er dus geen nieuwe APK op omdat er nog 4 maanden op zit.
Dit is me in elk geval verteld door Oldschool, en lijkt me ook wel logisch. Heb 'm vandaag even op de brug gehad bij de KwikFit en de onderkant is inderdaad spijkerhard, ziet er gewoon strak uit. De lui van de KF waren heel erg onder de indruk van de kwaliteit van de schroefset en de verbrede wielen met nieuwe Toyo's. Ik ben niet zo thuis in de wereld van de schoefsets maar zij waren erg enthousiast over de staat van de auto. Daarom vind ik het ook zo zonde om 'm weg te moeten doen, maar het is beter voor de auto om in iets minder heuvelachtig terrein te rijden. Zal morgen even nieuwe foto's maken. @mark2polo: Haha, ik woon hemelsbreed nog geen 100 meter bij je zus vandaan. We hebben gegarandeerd dezelfde snackbar! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() opgeschoond, het is een advertentie, geen topic over de arnhemse drempels
|
|
||||
|
||||
![]() Loopt deze motor nu weer goed.
Kan me een topic van tiefflieger herinnenren dat deze niet zo goed liep??? |
|
||||
|
||||
![]() Motor loopt netjes, zowel stationair als tijdens het rijden. Is veel aan vernieuwd, waterpomp, distributieriem, motorsteun, wiellagers, kleppendekselpakking.
|
|
||||
|
||||
![]() Up!
En even een huishoudelijke mededeling; Ik ben niet op zoek naar inruil van een andere auto. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En een schopje, het laagrijden blijkt inderdaad wel te wennen na een tijdje!
Wordt er al iéts beter in. Desalniettemin blijft de Golf te koop staan, heb net een T3 gekocht! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Up van de dag mét €50,- korting!
Je mag 'm deze week ophalen voor €1250,-, kom kijken en zie dat de Golf het waard is. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb wel interesse maar vraag me af hoe zuinig een 1300 precies loopt.
ik rijd nu nog een 1600 nissan 100 NX en die loopt 1 op 10, dat is wat te veel van het goede voor mij want ik ga nu net weer terug naar school. als ik deze verkocht heb wil ik zeker komen kijken, maar eeh een schroefset , die is dus wel nog iets hoger op z'n poten te zetten? hoeveel cm's praat je dan over? want ik woon ook in een redelijk drempel paradijs. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een 1300 doet wel bij normaal rijden 1 op 14 1op 15
|
||||
|
||||
![]() Kom zelf heel ruw inderdaad ook op 1:15 uit, dus dat klopt wel zo'n beetje.
|
|
||||
|
||||
![]() Als ik het goed begrijp heeft tiefflieger deze ratgolf gemaakt vervolgens ingeruild bij oldscool en jij hebt deze van hem gekocht, 2 weken geleden.
Zijn er rotte plekken bv bodem of nog andere noemenswaardigheden?
|
||||
|
||||
![]() Je hebt een PB.
|
|
||||
|
||||
![]() En schop omhoog!
Krijg veel reactie, maar op de een of andere manier zijn er nog weinig mensen komen kijken... dus... komt u maar! ![]() Mensen meer geïnteresseerd als ik er nieuwe APK op zet? Dan stijgt uiteraard de vraagprijs ook weer wat. Last edited by huinkroese : 27-11-2007 at 20:47. |