![]() |
|
||||
|
||||
![]() he hallo ik ben marc en kom uit drachten dacht laat ik me ook even voorstellen.ik heb een golf 1 mx uit 1979.moet nog even uitzoeken hoe ik die fotos hier op krijg.dan kunnen jullie hem ook even zien.
ben druk bezig met het nog mooier maken dan ik een golf al vind dat houd in in schroefsetje leuke velgen en van alles nog meer. ![]() grtz marc |
|
||||
|
||||
![]() welkom.... foto's kan je uploaden via imageshack.us en dan als forumlink 1 hier plakken
|
||||
|
||||
![]() of hier in het album natuurlijk...
|
|
||||
|
||||
![]() he hallo ik had me al eens een keer kort voorgesteld alleen wist ik niet hoe ik de fotos erop moest krijgen
![]() ik ben dus marc en kom uit drachten ik had eerst een rode golf 1 ui 1983 gekocht maar na 5 dagen werd die me total los gereden in een kopstaart botsing. na alles terug te hebben gekregen van de verzekering heb ik nu een golf mk1 mx gekocht uit 1979.zo als ie er nu bijstaat heb ik hem gekocht. moets meteen eerst in bijde portier deuren nieuw raam maganisme zetten want kreeg de ramen niet meer dicht.verder zit er nieuwe dinamo op nieuwe accu nieuwe alle sapjes meteen ververst nieuwe benzine pomp.kleppendeksel pakkng vervangen (lekte beetje olie langs de zijkant) ![]() lucht filter kort om heel veel vervangen en ververst. ben nu nog even bezig met de radiateur want die was lek. plannen zijn nu eerst: radiateur maken. heb een schroefset van v maxx gekocht en heb nog een setje ats classic liggen 13 inch... ![]() genoeg gelult hier de fotos. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, mooie kleur.
![]() ![]() Jij hebt al net zoveel kleur verschil in motorkap en spatbord als die van mij. Ik heb ook zo'n kleur en ook van 79', alleen een gls. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() ja klopt idd het is ook wel een beetje hoe je er voor staat.maar in de toekomst komt er een nieuw likje verf er over heen dus.
zelf vind ik de kleur ook helemaal super... |
|
||||
|
||||
![]() zijkant nog even |
|
||||
|
||||
![]() vandaag gaat de schroefset eronder en dan gelijk ook de classics.maby vanavond nieuwe fotos..!!!
|
|
||||
|
||||
![]() en ?? en ?? en ?? klaar ??
ben zeer benieuwd wat het resultaat is... ![]()
|
||||
|
||||
![]() heeft even geduurt maar hier is ie dan eindelijk met de schroefset en ats classic eronder.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke mk1 heb je daar atsjes blijve mooi onder een mk1.
|
|
||||
|
||||
![]() prachtig ! Wat een verschil man....
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie wagen ziet er goed uit
|
||||
|
||||
![]() ja zkr mooi ding maar kan die niet nog wat lager
![]() succes |
|
||||
|
||||
![]() banden maat voor is 175-50-13 achter is 195-50-13
maar komen nieuwe banden op alle 4 straks 175-50-13. ik hab hem erg laag gehad, had nog maar 3 cm over op mijn schroefset was echt veelste laag mijn aandrijf assen kwamen bijna tegen het caroserie aan.vind het zo prima kan nog netjes een heuveltje op en af.als straks de nieuwe banden eronder zitten gaat achter wel weer wat na beneden,deze banden schaven aan in de wielkast bij elke bocht.. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() hier nog even een foto van mijn oude golf,die ik helaas maar een week in bezit had. reed richting een druk punt en kwam stil te staan.een oude meneer in een vw vento reed vol op me in,daardoor knalde ik weer op mijn voorganger. was echt balen maar goed. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Last edited by marcmk1 : 31-01-2008 at 22:24. |
|
||||
|
||||
![]() Staat m goed die verlaging en atsjes........
![]() Vind de kleur ook helemaal geweldig, hadden mijn ouders vroeger ook (lees: jeugdsentiment ![]()
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor jullie reacties... supper....
nu nog een plekje zoeken waar die droog kan staan.en ik langzaam aan kan beginnen met plekjes bij te werken. wil ook graag bumpers met chromen bies hebben.en leer intrieur.. maar eerst maar even sparen |