![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heey,
Omdat ik geen woofer meer heb en niet weer hebben wil gaat de radio ook maar de deur uit,kan net zo goed men ouwe pioneertje er weer in drukken ![]() Een zo goed als nieuwe Jvc Kd-pdr51 radio,weinig mee gespeelt, Kenmerken Uitgangsvermogen: 4 x 50 W max. MOS-FET eindversterker 24-bits DAC 3-bands iEQ iPod aansluiting Voor AUX ingang MP3/WMA compatibel met ID3/WMA-tags Lijnuitgangen omschakelbaar voor Achter/Subwoofer (2 paar) Geschikt voor afstandsbediening op het stuur CD-speler Geschikt voor CD/CD-R/CD-RW CD Text Direct Track Access (1-12) Random/Repeat afspelen iPod Control Section Afspelen/Pauze Skip/Search Random/Repeat Tekstweergave Tuner RDS HS-IV Tuner IF filter 18 FM en 6 MW/LW voorkeuzes SSM (voor FM) Zoeken (op/neer) AFNS/PNC Stereo/mono schakelaar (voor FM) Versterker Balance/Fader regeling Verlaging van het volume Super Bass Control Hoog/laag regelaars Max. Amp Gain Switcher Display Instelbare dimmer Aan/uit-schakelaar verlicht tijdens standby Algemeen Afneembaar bedieningspaneel met doosje Draadloze ovale afstandsbediening COMPU PLAY Telefoonmute Power-Off Mode Eject Preferred Setting Mode Rotary Encoder Multi-Control Kantelfront ISO kabel dit is em; ![]() ![]() ![]() heeft mij nieuw 240,- gekost en hij mag voor 180,- de deur uit! bij serieus interesse even bellen na 0646066488 of mailen naar gerbenbone15@hotmail.com of voeg me toe mag ook,net zo makkelijk! groeten gerben |
|
|||
|
|||
![]() up!
€140,- voor deze zo goed als nieuwe radio! das ook gelijk het laagste! |